Momentálně činí odhadovaná hodnota čínského herního průmyslu 22 miliard dolarů, ovšem meziroční nárůst je závratných 23 procent. Ačkoliv prim zde doposud hrály mobilní a počítačové free-to-play tituly, konzole se sem načerno dostávaly už nějakou tu dobu a místní trh po nich zjevně touží. Pochopila to i čínská vláda, která loni začala s pokusem o implementaci konzolí na čínský trh (viz článek) skrze šanghajskou zónu volného obchodu.
Zdá se, že nejaktivnější jsou v Sony, kteří se již stihli vyjádřit, že jde o skvělé zprávy a sami se aktivně podíleli na zmíněném testu v Šanghaji. Nicméně pro všechny firmy představuje expanze na čínský trh nejen logistickou výzvu, ale i marketingovou. Čínští hráči se totiž od zbytku světa poměrně specificky liší a vzhledem k tomu, kolik jich je, vyplatí se jim šít hry na míru. Ostatně o tom se přesvědčili v Activisionu během tvorby Call of Duty Online, o čemž jsme psali zde. Není trh jako trh.