LEVEL 134 s návštěvou u tvůrců Flashpointu
zdroj: tisková zpráva

LEVEL 134 s návštěvou u tvůrců Flashpointu

16. 12. 2005 10:10 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Kvůli vánočnímu víkendu krapet dříve, než se plánovalo, dorazil dnes na pulty trafik LEVEL 134.

news zdroj: tisková zpráva Jelikož jde o již 13. letošní číslo (jiné herní časopisy jich mají 12, resp. 11) a jelikož má pouze třítýdenní odstup od toho minulého, které nahamounilo všechny podzimní hity (některé možná zbytečně předčasně / některé "sjeté" z rychlíku?), nevyhnutelně se to muselo podepsat na obsahu, který asi mnohým nepřipadne tak atraktivní jako u předchůdců. To samé se dá konstatovat o plné hře, která ty z vás zmlsané dřívějšími třemi nepotěší tím, že je "jen" jedna, a to směs RPG/RTS Knightshift (75%, 2003) v kompletní české verzi. Vše částečně kompenzuje dárek v podobě kalendářového plakátu o formátu A2, jehož jedna strana s Larou Croft je vytištěna unikátní metalickou metodou.

Aby vůbec bylo aktuální číslo (včetně obálky, jejíž vybl*tý motiv je prý na přiloženém obrázku špatně nascanovaný) na čem postavit, navštívili kolegové z redakce Vogelu domácí vývojáře Bohemia Interactive Studio (mimochodem, nebyli sami s tímto nápadem :) Cíl byl jasný - vyzvědět co nejvíce informací o odloženém Armed Assaultu a (doopravdy exkluzivních) detailů o tzv. Game 2 aneb Operation Flashpoint 2 pro své šestistránkové preview:

    Jestli vám OFP pripadal blízký realite, pak vás u Game 2 asi ceká velké prekvapení. Díky dobrým vztahum s armádou a vlastnímu motion-capture zarízení jsou vsechny pohyby nasnímány na opravdovém príslusníkovi ozbrojených sil - nemusíte se bát, ze by se nejaký béckový herec snazil napodobit Stevena Seagala v jeho nejlepsích letech. Armáda spolupracuje i pri testování vlastností vozidel, takze i kdyz si tvurci samozrejme nemohou na vlastní kuzi vyzkouset vsechny dostupné stroje, zbrane a vybavení; jejich vlastnosti, funkcnost i vzhled odpovídají realite po vsech stránkách. Navíc díky 3D scanování predmetu jsou treba podrobnosti uniforem jedním slovem neskutecné - po priblízení jsme se mohli kochat detaily jednotlivých vláken, ze kterých je uniforma usita.

    Tento maximalistický prístup je videt ve vsech oblastech hry - vozidla existují v ruzných modifikacích, presne jako v reálu, obycejná M-16 má snad deset ruzných typu chlazení hlavne, pokud se ve skutecnosti neco na vozidle / zbrani hýbe, muzete pocítat s tím, ze v Game 2 to pujde také. Jednoduchý príklad: Jste bez rezervy a podarilo se vám rozervat pneumatiku takovým zpusobem, ze dohustovací systém proste nestíhá? Poohlédnete se po okolí - a máte stestí, nedaleko stojí vuz znicený po prímém zásahu, jehoz pneumatiky ale prezily bez úhony. Není nic snazsího nez si proste svoje znicené kolo vymenit za funkcní, mozná si vzít pro jistotu jeste jedno jako rezervu a jede se dál... [více v LEVELu 134]
Co se týká recenzí, je LEVEL 134 kvůli výše uvedeným důvodům trošku slabší, nicméně najdete v něm zhodnocení "dozvuků vánoční sezóny", mezi něž patří Žhavé léto 3 a půl, Onimusha 3, Dynasty Warriors 4: Hyper, Stubbs the Zombie, BF2: Special Forces, Letopisů Narnie, Knights of the Temple 2, Neuro Hunter nebo na únor chystané RTS American Conquest: Divided Nation. Tématický článek se poměrně logicky věnuje nejočekávanějším hrám příštího roku, zatímco preview se zaobírají Oblivionem nebo Driverem: Parallel Lines. Čtenářům jsou také slíbeny nějaké dosud nepublikované střípky o čtvrtém dílu Broken Swordu.
zdroj: LEVEL

jd

Nejnovější články