Ostrému nasazení tohoto „hlídače“ bude předcházet jednodenní testování na všech serverech společnosti a ladění systému. V Riot Games nepředpokládají žádné výraznější problémy, nicméně chtějí primárně zabránit postihu nevinných hráčů. Hráčům se zablokovaným účtem se tak bude nejdříve zobrazovat při přihlášení chyba s kódovým označením 2500 a v případě stížnosti bude studio vše řešit transparentně. Jako důkazní materiál pak poslouží logy ze samotného zápasu a z veřejného chatu, aby měl nejen daný hráč, ale i komunita možnost vidět, co k zákazu vedlo. A v případě chybně vyhodnocené situace samozřejmě dojde k nápravě.
V blízké budoucnosti chtějí Riot Games rovněž spustit systém, jenž postihne všechny hráče, kteří v průběhu zápasu odejdou od počítače nebo hned po startu úmyslně opustí hru. Jedná se o sympatický přístup, který drtivé většině poctivých zákazníků umožní vychutnat si League of Legends v klidu a bez prvků kazících hru. Právě nesnesitelné chování hráčů, ať už jde o dětinskou vulgaritu a nebo úmyslné narušování hry ať už feedingem nebo odlogováním a oslabením vlastního týmu patří k nejkritizovanějším věcem, s nimiž se musí hráči League of Legends vyrovnat.