Vývoj nového obsahu pro Batman: Arkham Origins má přednost před opravami chyb
zdroj: tisková zpráva

Vývoj nového obsahu pro Batman: Arkham Origins má přednost před opravami chyb

10. 2. 2014 18:20 | Téma | autor: Petr Poláček |

Nejenom zjevná utahanost, která se tvůrcům z Warner Bros. Montreal vloudila do díla, ale i sestava technických chyb a bugů se podílela na nejednoznačném přijetí Batman: Arkham Origins. Lukáš se s řadou drobnějších bugů setkal na vlastní kůži, ale měl štěstí, že nenarazil na chybu, která by mu efektivně znemožnila pokračovat v hraní. Jiní takové štěstí neměli a logicky doufali v brzkou nápravu od vývojářů prostřednictvím opravných patchů.

Jakkoli vývojáři nejčastěji přítomné zásadní bugy (propadávání se mimo mapu apod.) opravili už minulý rok v první várce updatů, pořád jim ve hře pár otravných potvor zůstalo a hráči by jim rádi na rozloučenou zamávali také. Zatím však mohou nechat ruce v kapsách, protože mávat jak na 1. máje se bude maximálně chystaným DLCčkům, kvůli jejichž vývoji není na opravy bugů v této chvíli čas. Není to domněnka, ale tvůrci deklarovaný fakt:

„V této chvíli tým tvrdě maká na chystaném příběhovém DLC a neplánuje vydat další patch, který by řešil problémy uvedené tady na fóru,“ rovně a bez vytáček vysvětlil komunitní manager krutou realitu. Míru krutosti lze čistě dle postů na fóru bez statistiky určit jen velmi obtížně. Odpovědný manager od Warneru si spočítal, kolik by ho vyšla práce lidí na patchi a došel k tomu, že bude lepší platit lidi za vývoj nového obsahu. Podobné rozhodnutí by komunita jistě přijala mnohem lépe, kdyby ve hře skutečně zůstaly pouze drobné nedostatky. V situaci, kdy však sami vývojáři přiznávají, že hra „obsahuje“ chyby, co mohou za určitých okolností bránit v dalším hraní, je reakce Warner Bros. obtížně pochopitelná a neobhajitelná. Jakkoli naděje na nápravu stále existuje:

„Jestliže se rozhodneme vyvíjet nový patch, pokusíme se v něm vyřešit primárně bugy bránící v dalším hraní, ne menší nedostatky, které v dalším hraní nebrání. Chyby, které neznemožňují ve hře pokračovat dál, už opravovat nebudeme. Omlouváme se za nepříjemnosti, které to některým z vás může přinést a díky za trpělivost,“ končí oficiální reakce na požadavky hráčů, která si ale takříkajíc nevidí do huby.

Za trpělivost se děkuje, když po dlouhém čekání přijde náprava, ne když lidem oznámím, že čekali zcela marně. Tedy, zřejmě marně, protože medializace nepříliš dobře komunikované přednosti vývoje nového obsahu před opravou stávajících chyb by mohla obměkčit kamenné srdce Warner Bros. – humbuk posledních dní by mohl vývoj dalšího patche iniciovat, třeba pro udobření se s komunitou. V této chvíli si podobou reakci dokážu představit jako jedinou správnou. Mít ve hře chybu není problém. Problém je, když o ní vím, mohu ji odstranit, ale kašlu na to.

Nejnovější články