"Pro nás je klíčové, abychom vydávali hry, které budou kvalitní. Nechci nás vidět v pozici, kdy bychom trestali platícího zákazníka něčím, co může pirát jednoduše obejít. Dříve či později se dá upirátit cokoliv. Nabízí se tedy otázka, co musíme vytvořit či nabídnout za služby nebo výhody a jak kvalitní hra musí být, aby za ni hráči prostě platit chtěli," položil v rozhovoru pro GameSpot řečnickou otázku viceprezident pro vydávání digitálního obsahu Chris Early.
Early též zopakoval stokrát omletý fakt, že počet stažení pirátské verze se nerovná počtu neprodaných kusů, potažmo že ne všichni hráči pirátské verze by si koupili verzi oficiální. Z úst viceprezidenta Ubisoftu to zní skoro neuvěřitelně. Řešením je podle něj dělat lepší hry a kolem nich vystavět dobré služby. Protože hru možná ukrást lze, ale službu ne. Pokud bude online služba pro provoz hry klíčová, mají piráti smůlu.
Posledně zmíněnou mantru dodržuje dlouhodobě Blizzard - můžete si ukradnout libovolnou Blizzardí hru, ale k čemu vám bez Battle.netu je? Je skvělé vidět, že Ubisoft, začíná obracet a staví se tak ostře proti DRM. Sám si totiž vyzkoušel hněv PC hráčů v roce 2012 za DRM, která byla pirátům ukradená a obtěžovala jen platící hráče.
Pesimisté by se mohli na obrat Ubisoftu dívat z pohledu, kterému se nelíbí online prvky a větší závislost na Uplay. Tímto směrem jdou ale všichni, ne jen Ubisoft. Buďme rádi, že Ubisoft začal dělat, co měl už od začátku.