SCORE 147 s Alyx, Elveon a plnou hrou Gothic II
zdroj: tisková zpráva

SCORE 147 s Alyx, Elveon a plnou hrou Gothic II

23. 4. 2006 21:21 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

147.

news zdroj: tisková zpráva číslo časopisu SCORE je od pátku na stáncích a opět s sebou přináší nemalý počet pádných důvodů, proč si ho pořídit. Jeho redakce pochopila, kudy vede cesta v ne úplně rovném souboji s online médii a podařilo se ji schrastit řadu materiálů, které jinde prostě nenajdete. Začíná to exkluzivním preview nadějné akční hry s RPG prvky Elveon, která se rodí na Unreal enginu 3 v bratislavském studiu 10Tacle a jejíž nové, na webu zatím neuveřejněné obrázky vám asi vyrazí dech (malá ochutnávka :) Pokračuje to Tukanovou cestou do Vídně, aby tam zjistil nové informace o Gothic III a The Guild 2 přímo od vývojářů. Všechny hráče Oblivionu určitě potěší osmistránkový návod, plus samozřejmě velká recenze s dvěma pohledy na věc a ještě rady pro optimalizaci výkonu. Opomenuta není ani česká scéna, když Jindra Rohlík v rozhovoru prozradí něco málo o Mutantovi a dále jsou zde odhaleny dva zbrusu nové projekty (viz naše SMSky).

Jak hlásá obálka, SCORE vás seznámí i s Alyx, hrdinkou datadisku pro Half-Life 2 (Episode One), leč tentokrát už se jedná o dojmy a střípky o hratelnosti jen zprostředkované (což je také případ SiN Episodes), které jste ale ještě asi nikde nečetli. Plnou hrou není nic menšího než opěvované fantasy RPG Gothic II (2003, 90%, bez datadisku), které doplňuje předem neavizovaná fantasy strategie Disciples II (2002, 75%) neboli klon Heroesů, taktéž v češtině. Neméně lákavý je námět tématického článku, který se věnuje knihám napsaným podle herní předlohy (Doom, Warcraft, Splinter Cell atd.), včetně jejich zhodnocení a rozhovoru s renomovaným autorem, který píše například pro Blizzard. Sekce recenzí v ničem nezaostává za zbytkem obsahu, když se kolegům podařilo stihnout nebo včas sehnat aktuální tituly jako Full Spectrum Warrior: Ten Hammers, True Crime: New York City, Tomb Raider Legend, Blazing Angels, Evolution GT, Call of Cthulhu či Spellforce II, odkud pochází i tradiční úryvek:

    V SF: Order of Dawn záleželo jen na hráči, jakou zvolí taktiku. Jestli se do křížku s nepřítelem pustí jen s avatárem, nebo si vezme na pomoc armádu vojáků. V Shadow Wars si můžete rovněž vybrat, ale už na třetí či čtvrté mapě přijdete na to, že bez vojska vydržíte v tuhých bitvách přinejlepším pár sekund a budete moc rádi, že vámi hýčkaného avatára a jeho doprovod můžete na Oltářích života přivést zpět na svět. [...] Všimli jste si? Zmizely runy, k nimž byly hlavní postavy v jedničce vázány. Samozřejmě. Starý svět byl přeci zničen. Kromě Oltářů života, které si můžete postavit ve svých městech, máte ještě jednu možnost jak postavu oživit. Pomocí dovednosti resurrection, již ovládá jak avatár, tak všichni hrdinové. Ale jen pod podmínkou, že se v blízkosti padlého nenachází nepřítel a že vše stihnete v časovém limitu. Ze začátku vypadá sice jako luxusní a dostatečně dlouhá doba, leč při opravdu masových bitvách nastává nezřídka problém právě s odstraněním nepřátel z dosahu mrtvého... [více ve Spellforce II recenzi ve SCORE]
zdroj: Score

jd

Nejnovější články