Blizzard totiž oznámil, že se během prvního týdne prodalo přes 2,7 milionu kusů Mists of Pandaria všude po světě, kromě Číny. Tam totiž datadisk vyšel “až” 2. října, proto se do prvního týdne nepočítal. Bude zajímavé sledovat, jak s čísly aktivních hráčů zamává právě země s největší populací na světě. Blizzardu se navíc oproti předchozím datadiskům podařilo vydat Pandy velmi brzy po vydání jinde ve světě, takže bychom na výsledky nemuseli čekat tak dlouho.
Jen pro připomenutí, vydání Burning Crusade v Číně trvalo Blizzardu 9 měsíců po vydání hry jinde ve světě, v případě Wrath of the Lich King to byly kvůli velkým úpravám a jiným problémům skoro dva roky a Cataclysmu to trvalo zhruba půl roku. Pandy a obecně asijská tématika zřejmě čínským úřadům voní a tak se do hry nemuselo tolik zasahovat, jako v případě předchozích datadisků. A Blizzard už má jistě proces "certifikace" zmáknutý a ví, co od tamních úřadů čekat.
“Vidět výsledky tvrdé práce, kterou jsme do datadisku vložili a slyšet tu pozitivní zpětnou vazbu od hráčů, bylo nesmírně uspokojivé,” pochvaloval si v tiskové zprávě šéf a spoluzakladatel Blizzardu Mike Morhaime vydání Mists of Pandaria. Zároveň je v tiskové zprávě potvrzeno, že vývojáři už teď pracují na prvním velkém obsahovém patchi, ale žádné další informace zatím nevíme.
Doposud největší pokles čísel nebyl před vydáním Mists of Pandaria překvapující. Dlouho nevycházely žádné pořádné patche a navíc tu byla hromada dalších her, které WoWku konkurovaly přímo (Guild Wars 2, SW:TOR...) nebo nepřímo (Diablo III). Otázkou je, jak dlouho se na 10+ milionech hráčů WoWko udrží a na kolik spadne poté, co všichni hráči namaxují všechny své postavy, projdou všechny nové dungeony a vyhrají si s pandami. Taky se nabízí otázka, jestli se podaří The Elder Scrolls Online s počty předplatitelů nějak výrazně zamávat, nebo si, podobně jako většina ostatních, na tom tvůrci ze Zenimaxu vylámou zuby?