Dark Souls II navíc přináší výrazné změny ve struktuře Covenantů, do nichž se hráči mohou sdružovat, a které mnohem více určují jejich roli v rámci unikátního multiplayeru. A tím se dostávám k jádru problému. Evropské servery byly spuštěny v sobotu, ale během dne neustále padaly. Včera zase nebyla multiplayerová hra dostupná kvůli odstávce odpoledne a večer.
Po zkušenostech s Demon's Souls i Dark Souls si nedovolím hodnotit změny v multiplayeru po pár hodinách hraní, tím spíše, že komunita byla a je zoufale malá (byly jen novinářské verze), aby se naplno projevila funkce Covenantů. Proto jsme se po dohodě s Petrem rozhodli recenzi posunout na konec týdne, abych bylo dost prostoru multiplayer pořádně vyzkoušet a zhodnotit. O kampaňové části pro jednoho hráče ale můžu už v této chvíli s klidným svědomím prohlásit, že je výborná.
Než se ale vydáte číst recenze na jiných webech, nenechte si ujít nový trailer, který se zčásti skládá z intra a navozuje optimisticky hrdinskou atmosféru, čímž samozřejmě hrozně lže, protože v Dark Souls II se jenom umírá. K dispozici je také čtyřicetiminutový průvodce základními zákonitostmi hraní Dark Souls II přímo od vývojářů. Pokud jste předchozí díly nehráli, možná vám pár rad do začátku přijde vhod. Na druhou stranu, jít do světa jako tabula rasa má své kouzlo, stejně jako objevování pozměněných mechanik. Volba je na vás.