3000 explodujících barelů v Crysis
zdroj: tisková zpráva

3000 explodujících barelů v Crysis

18. 12. 2007 18:18 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Video ukazující potenciál akční hry z hlediska v ní obsažených fyzikálních technologií.

Hrátky s fyzikou jsou ve hrách poměrně populární. Můžeme vzpomenout domino v Oblivionu nebo řetězovou reakci tamtéž. To samé se dá říci o Half-Life 2. Pochopitelně i jedna z posledních novinek akčního žánru, Crysis, má výborně implementovanou fyziku. Podívejte se tedy, co se s takovou fyzikou dá ve hře dělat a jak se tvůrce levelů, resp. hráč může vyblbnout. V interakci je zapojeno 3000 do různých tvarů (domek, židle, mrakodrap...) poskládaných barelů, které se realisticky řítí k zemi a kácí přitom palmy apod., což vše počítá procesor (není nutné mít PhysX). Ale jak uvádí autor videa, po vyvolání exploze se na ně nemůže dívat déle než dvě vteřiny, jinak mu hra spadne.



Nevýhoda akorát je, že takový level s předpřipravenými barely není zabudován přímo v základní hře. Stvořit se dá jedině přes SandBox2 editor, k němuž je manuál tady (v angličtině, jak jinak), no a dále musíte následovat poměrně složitý a ne zrovna všechno říkající návod na těchto stránkách, kde jsou i odkazy na další podobná videa.
zdroj: Joystiq

cappy

Nejnovější články