Přestože Lumino City upoutá zejména stylem vývoje, ze kterého snad vzejde hra s unikátním vzhledem i atmosférou, v jádru jde o klasickou adventuru založenou na řešení hádanek a postupném odkrývání příběhu i tajemství města Lumino. Na scénu se vrací Lumi, která se už podruhé vydává po stopách uneseného dědečka a v mezičase zjistí nejenom nečekané věci o jeho životě, ale zároveň i o městě a jeho tajných zákoutích.
zdroj: Vlastní
Záběry z červnového videa, ale i obrázky ze hry a fotky z produkce prozrazují, že hlavní postavou je spíše město, jehož model v životní velikosti prozrazuje šikovnost všech vývojářů, spolupracujících architektů, animátorů a kulisáků, co se na návrhu a vývoji hry podíleli. Video rovněž nabízí pohled na některé z mnoha hádanek, které působí neotřele a zajímavě, i když jde opět možná o klam, vyvolaný unikátním vzhledem hry.
Na Lumino City musí být nutně zvědavý každý člověk, který dokáže ocenit stylizované zpracování ve stylu - čím víc stylizované, tím zajímavější. A nejenom náhoda tomu chtěla, že právě o budování a stylizaci unikátního herního světa bude Luke Whittaker přednášet už tuto sobotu během GDS 2014 v Praze. Na rovinu jsem rád, že u toho budu.