zdroj: Archiv
Hamilton se v posledním blogu podělil o cíle, které si pro Armored Kill jeho výtvarný tým vytyčil. Především chtěli dosáhnout co nejvyšší kvality od nejmenších detailů, které vidíte v lehu na zemi, až po mraky, které prolétáváte ve stíhačkách. Mimochodem, mraky nepůjde jen prolétávat, ale dostanete se také nad ně, což má být vizuální hostina. Navíc chtěli výtvarníci navodit dojem ještě větší rozlehlosti a v neposlední řadě udělat terén tak, aby se daly ještě více využít jeho původní vlastnosti.
“Vyšší rozlišení terénu a textur vegetace, detailněji zpracované přírodní objekty včetně různých typu kmenů i stromů či vyšší hustota objektů rozesetých v krajině, to vše je jen několik málo aspektů, na něž jsme se zaměřili ve snaze znatelně posunout míru kvality celého balíčku Armored Kill,” napsal v blogu Hamilton.
Kromě vizuálu se DICE zaměřili také na pestrost a bohatost zvuků, jak je už u nich zvykem. Battlefield hry zněly vždycky skvěle, u trojky tomu nebylo jinak a Armored Kill má být opět pastvou pro uši. Hamilton se podělil ještě o několik detailů o tvorbě map, zvyšování kvality a obecně si práci na Armored Kill moc pochvaloval. Nepřekvapivě. Pokud vás tedy ještě zajímá, jak se tvoří mapa do Battlefield 3, tak šup na oficiální blog (v češtině).
DLC Armored Kill vyjde už 4. září, ale jen pro Premium hráče na PS3. Pak se postupně dostane na ostatní platformy a pro všechny hráče. Více jsme o vydání psali zde.