Star Citizen představuje nové letové modely a rozpadající se lodě
zdroj: tisková zpráva

Star Citizen představuje nové letové modely a rozpadající se lodě

30. 10. 2015 14:37 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Na Star Citizenu se stále pilně pracuje, jakkoliv Derek Smart zuří a důkazem je další kanonáda novinek, které se týkají současné alfaverze. Jednou z největších novinek, ačkoliv by se to tak nemuselo zdát, je rozpadání lodí ve chvíli, kdy utrpí velké poškození. Došlo i k opravení spousty bugů, jak se od alfatestu dá očekávat a především nové letové modely, které půjde při hraní aplikovat.

Co se týče zmiňovaného rozpadání lodí, jde o překvapivě náročnou věc z hlediska programování. Nicméně, výsledek je takový, že se zničené koráby budou reálně rozpadávat na kusy, přičemž ty větší se vám může podařit rozporcovat třeba na čtyři a víc kusů. Možná to takhle nezní úplně strhujícím dojmem, ale jsem si celkem jistý, že reálný efekt při bitvě bude vypadat skvěle.

V Alfě 2.0 si budete moci vyzkoušet tři nové typy letových módů - Precision, Space Combat Maneuvers (SCM) a Cruise. Jak by se dalo čekat, Precision radikálně omezuje zrychlení a naopak poskytuje velkou přesnost při manévrování, takže je ideální pro přistávání, vzlet a situace, kdy potřebujete každý metr prostoru přesně odměřit a vejít se tam s lodí. Precision bude automaticky aktivovaný při vzletu.

Space Combat Maneuvers představuje největší změnu v rámci letových módů. Užíváte jej při volném letu vesmírem a představuje model, kdy se maximální rychlost mění na základě neustále propočítávané hmotnosti lodi. Což znamená, že když třeba naberete těžký náklad, okamžitě se mění vaše maximální rychlost a také zrychlení.

Cruise je pak mód určený pro lety na velkou vzdálenost. Nenesete přitom omezení pramenící z SCE modulu, který umožňuje solidní manévrování, ovšem limituje vaší rychlost, a naopak obětujete manévrování ve prospěch rychlosti. Maximální rychlost v Cruise může klidně pětinásobně přesáhnout tu v SCM, ovšem počítejte s tím, že místo nějakého zatáčení vám systémy jen dovolí pozvolna měnit cíl letu.

Pokud chcete opravdu zahlcující množství detailů týkajících se změny letových módů a vztahu k rychlosti a zrychlení, doporučím vám přímo update od tvůrců, který musí uspokojit každého letového teoretika. Co se týče pěších teoretiků, tým prý přičinlivě pracuje i na vylepšování Star Marine modulu. Znatelného zlepšení se dočkaly animace, ale i prostředí. Výsledkem by měl být lepší pocit jak z ovládání vojáka, tak i samotného pohybu prostředím. A v neposlední řadě jsou výrazné změny v uživatelském rozhraní na lodích, které jdou ruku v ruce s přípravou Multicrew systémů a misí. Celý seznam plánů a změn najdete zde a vše doprovází ještě dvojice videí.

Nejnovější články