Pokud vám Tribes nic neříká, vězte, že v případě Midair jde o týmovou střílečku s velkou svobodou pohybu odehrávající se v rozlehlé krajině. Ta není nijak rovná - je na ní spousta menších i větších kopců, které jsou zde základem poměrně unikátní hratelnosti. V Midair totiž nechodíte a nesprintujete, ale kloužete (nebo surfujete, chcete-li) a létáte. Jednoduše se rozběhnete, do kopce zapnete jetpack, vyletíte a snažíte se dopadnout tak, abyste se svezli po dalším kopci dolů. Jedete setrvačností dolů, zrychlujete a do dalšího kopce si zase pomůžete jetpackem.
Takhle po mapě kloužete a létáte z jedné strany na druhou a mezitím se snažíte sestřelit ostatní poletující hráče. Z popisku i z přiloženého videa jistě chápete, že Midair nebude úplně pro nováčky, nebo hráče FPS multiplayerovakami nepolíbené. Všichni létají a pohybují se velmi rychle a trefit někoho za letu je vždycky mnohem těžší, než v klasických střílečkách.
zdroj: Archiv
Midair bude nabízet tři herní módy: Capture the Flag, Arena a Rabbit. V případě CTF jde o klasické přetahování o vlajku, Arena se odehrává na menším území kdy má každý z hráčů jeden život a v Rabbit jde o sebrání vlajky a její následné držení po co nejdelší dobu. Zajímavé je, že vývojáři neplánují Midair nijak prodávat, hra půjde na trh jako free to play titul z jednoho prostého důvodu: kvůli neustále se vyvíjející strategii.
Aby se mohla hra, její strategie a taktiky neustále vyvíjet, musí se do ní dostat co největší množství hráčů. A ti aby se tam dostali, nesmí tam být ona bariéra v podobě cenovky. Jinými slovy čím víc lidí bude Midair hrát, tím víc pak mohou s hrou tvůrci dělat. Vydělávat peníze pak chtějí na prodeji kosmetických drobností a jednorázovém prodeji možnosti přeskočení celého systému progrese.
Tím si také jednorázově odemknete všechny zbraně, balíčky, schopnosti a další věci. Hru můžete podpořit na Kickstarteru, kde na ni zatím přispělo jen 406 lidí, ale do konce kampaně zbývá ještě 29 dnů a vývojáři jsou už na 35 000 dolarů.