Jistě si pamatujete, že už v Just Cause 2 nebyl problém dostat se skrze air dropy ke spoustě vozidel a zbraní. Jenže jste si ty věci museli nejdřív postupně odemykat, a pak vám byly přítěží omezené finance. Tak jste museli běhat po světě a zbraně poctivě nacházet, nebo plnit ne zas tak záživné mise. Na dvojce bylo prostě nejlepší jen neřízené blbnutí po celém světě a trojka nám v tomhle nebude házet klacky pod nohy.
V Just Cause 3 bychom měli mít možnost air drop přivolat kdykoliv a kdekoliv, tudíž by neměl být problém dostat se k mocným zbraním, výbušninám a vozidlům relativně rychle a bez problémů. Šílenosti, které půjde ve hře dělat, budou mít i sociální rozměr vzhledem k online žebříčkům. Tvůrci doufají, že se budou hráči předhánět, kdo zvládne udělat větší chaos a tím získat vyšší skóre. Dokonce budete mít možnost zapnout "ducha" vašeho kamaráda a podívat se, jak se mu daný kousek podařil.
zdroj: YouTube.com
Potěší taky nezbytný padák, který by měl být podle GameSpotu mnohem stabilnější a ovladatelnější, navíc by se mělo ze vzduchu mnohem lépe střílet. Na druhou stranu si z nového wingsuitu nezastřílíte ani trochu. V něm je totiž pohyb tak rychlý, že byste stejně netrefili ani stodolu. Zlepšuje se taky oblíbené lanko, pomocí kterého lze spojit zároveň tři objekty.
Skvěle zní hlavně absence loadingu - hra by měla prý regulérně běžet hned za hlavním menu, tudíž stačí kliknout na Continue a hned začít hrát. Ze hry naopak zmizí quick time eventy, které jsme museli vždy absolvovat při každém pokusu o vstup do obsazeného auta nebo vrtulníku. Nově nebude vniknutí do vozidla okamžité, v rámci balancu to bude chvíli trvat, ale už nebudeme muset mačkat tlačítka jak zběsilí.
Vývojáři se zatím prvním trailerem prezentují překvapivě klidně. Člověk by čekal zběsilou jízdu a divočinu po celém ostrově, ale zatím máme jen velmi zpomalené záběry výbuchů, mostu a letícího auta. A na konci plachtícího Rodrigueze. Jako teaser to funguje hezky a doufám, že od plnohodnotného traileru dočkáme nářezu, který bude minimálně v tomhle stylu.