Mass Effect Team Assault. Tak se měla jmenovat samostatná multiplayerová FPS hra ze světa Mass Effectu, na které pracovali BioWare Montreal v roce 2010. Hra neměla být datadiskem pro Mass Effect 2, ani neměla mít nic společného s Mass Effect 3. Její samostatnost ale BioWare později zařízli a z FPS akce se stal 3rd person multiplayerový mód do Mass Effect 3. Hratelnost Team Assaultu ale zní zajímavě - mělo se prý jednat o mix mezi Battlefieldem 1943 a Unreal Tournamentem. Tahle lákavá kombinace se měla vyhnout krabicím - přemýšlelo se totiž o čistě digitální distribuci, jak reportuje Geoff Keighley v iOS aplikaci The Final Hours of Mass Effect 3 (via Kotaku).
Mass Effect Team Assault byl ve vývoji čtyři měsíce a v březnu 2010 byla hra ve fázi protoypu. Vedení BioWare se nápad s multiplayerem líbil, ale postupně se došlo k názoru, že by bylo lepší udělat kooperativní režim pro samotnou kampaň. Jenže tady narazili vývojáři kosou na kámen - jejich engine neumožňoval hraní co-opu v singleplayerové kampani. V samostatném módu to ale proveditelné bylo a tak se z původní multiplayerové FPS stal 3rd person multiplayerový mód v Mass Effect 3.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva