History Channel: Civil War od slovenského Cauldronu
zdroj: tisková zpráva

History Channel: Civil War od slovenského Cauldronu

6. 12. 2006 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Multiplatformový projekt od slovenského Cauldronu, který se v listopadu objevil na americkém trhu, se minimálně ve verzi pro Xbox 360 tváří jako veskrze podprůměrný produkt.

news zdroj: tisková zpráva Aspoň tak na něj nahlíží v recenzi na serveru IGN. V téhle FPS zasazené do časů bojů Severu proti Jihu, tedy dobře známé občanské války probíhající ve druhé polovině 19.století v Americe, si zastřílíte jak na straně Unie, tak Konfederace - byť z hlediska hratelnosti v tom nemá být nějaký podstatný rozdíl. Edukativní kulisu tvoří jednak něco historických souvislostí a faktů, ale také skutečnost, že nabíjení dobových zbraní trvá déle a tyto mají výrazně menší kapacitu munice. Ještě, že hlavní postava vydrží mnohem více než její oponenti a že AI nepřátel se vymezuje ponejvíce postáváním na místě se střílením vaším směrem. Takže se prý z toho většinou stává dosti nudná rutina s překvapivě neefektivním krytím se za objekty.

Atmosféře velkého válečného konfliktu moc nepřidá fakt, že je obsazení na obrazovce spíše skromné a že je tahle hra klasicky hodně lineární, byť zvuková položka naznačuje, že po této stránce se projekt podařilo ošetřit o poznání lépe. Jednotlivé pasáže jsou tak rozdělené na dílčí úseky s malými bojůvkami, pravidelně prokládané nutností někde umístit bombu a vystřílet skupinu náhle se objevivších nepřátel, přičemž skriptování má být zdaleka nejhorší při občasných setkáních s Gatling gunem, jehož se eventuálně ujmete. Neustálý pohled na nutné dobíjení zbraní ve vašem držení, nezajímavá náplň a k tomu absence jakýchkoliv bonus módů a multiplayeru nezachrání ani vcelku podařené efekty (jako výbuchy), protože grafika je veskrze průměrná a animace dle IGN údajně otřesné. Tenhle titul mimochodem existuje také ve verzích pro PC a PS2.

zdroj: IGN

mart

Nejnovější články