Další podrobnosti k Neverwinter Nights 2
zdroj: tisková zpráva

Další podrobnosti k Neverwinter Nights 2

15. 8. 2006 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Tento článek shrnuje nové informace o NWN 2 z posledních dní.

Sledujete-li naše zpravodajství, pak víte, že Neverwinter Nights 2 máte očekávat letos v říjnu. Těšit se přitom můžete jak na rozsáhlou singleplayerovou část (cca 30 - 40 hodin), tak i na možnost zahrát si online a nástroje, s nimiž si pro tento účel budete moci vytvořit svá vlastní dobrodružství. Magazíny IGN a Gamespot se tímto titulem zabývaly v minulých dnech podrobněji, konkrétně systémem tvorby a vývoje postaviček, příběhem, souboji, interakcí se společníky a jakýmsi "stronghold" systémem, což se vám pokusím vše nyní shrnout v tomto článku.

Co se týče tvorby postav, ta byla samozřejmě i v původní hře, ale v NWN 2 dosahuje nových rozměrů. Na výběr budete mít z množství různých výstrojí a oděvů (s možností jejich další úpravy v editačních nástrojích), stejně jako ze široké nabídky ras a jejich podskupin. O úpravách vzhledu volbou barvy kůže, stylu účesu, apod. nemluvě. Ovšem kromě vzezření hrdiny určíte i jeho náboženské vyznání, schopnosti (i nebojové, jako diplomacie, schopnost obalamutit, zastrašit, a jiné užitečné věci) a zařadíte jej do některé z nabízených tříd, mezi nimiž bude nově také "warlock" (něco jako "sorcerer").

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

O tom, že si během svého putování světem NWN 2 budete moci kolem sebe shromáždit partu věrných, jste se už mohli dočíst. Celkem jich mohou být až tři a akce každého z nich budete mít plně pod kontrolou. Nicméně, v jeden moment půjde ovládat pouze jediná postava, takže pokud se budete chtít třeba při boji přepnout na jinou, musíte hru na chvíli zastavit. Pokud jde o rozvoj hrdinů, jejich inventáře i vybavení, to vše je plně ve vaší režii. Jinak v souvislosti se společníky je tu ještě jedna věc, a to systém ovlivňování, jaký byl například i ve hře KotOR 2. To, jak se chováte nebo co říkáte, bude mít na vaše kolegy nějaký vliv (dobrý i špatný), načež budete moci lépe poznat i jejich osobnosti (zda by za vás některý z nich dal ruku do ohně) a zasloužit se třeba i o změnu osudu některé z nich (když ho přesvědčíte, že ta která kariéra je pro něj nejlepší). Na osobnosti jednotlivých postav v partě budou reagovat i ostatní, takže mezi nimi může vzniknout i nepřátelství či přímo nenávist.

Dobrodružství ve světě NWN 2 bude pro vás v každém případě znamenat boj o holý život. Vedle toho se ale budete muset obětovat i za někoho jiného, pustit se do osvobozování těch, kteří by vás mohli přivést na stopu vašich pronásledovatelů, a dojde i na těžká rozhodnutí ohledně smíru s bývalými nepřáteli či stoupení z vlastních pravidel kvůli vyšším cílům. Během toho všeho budete sbírat i určitý politický vliv a stanete se klíčovou figurkou pro budoucnost říše.

Ale teď už k onomu "stronghold systému", k němuž se prý dostanete tak v polovině hry. Jde o záležitost přímo spjatou s příběhem, takže se jí nevyhnete. Půjde o to, že vám do cesty přijde prakticky zřícenina hradu a vy ji budete moci dát dohromady a vytvořit z ní opět nedobytnou a soběstačnou pevnost skýtající mnohé výhody. K tomu budete potřebovat dělníky, které zrekrutujete z řad NPC, jež jsou nespokojené se svým dosavadním životem. Některé se nebudou při žádosti o pomoc rozmýšlet, jiné bude třeba přesvědčovat. Každá z nich bude mít při znovuobnovení hradu své místo, proto tu budou horníci, architekti, mnichové, kováři, farmáři, atd. Hráč sám bude moci ovlivnit, která z postav se bude věnovat které činnosti, protože některé z nich budou lepší v jednom a jiné v něčem jiném. V době, kdy nebudete v hradu, se bude o práce starat určený předák. Update - z NWN2 je ještě venku třetí trailer (34 MB) s půldruhé minuty dlouhým in-game sestřihem ve vysokém rozlišení.
zdroj: IGNGamespot

korgull

Nejnovější články