Druhá část prezentace už probíhala přímo ve hře, konkrétně během mise, v níž musí Geralt utéct z vězení. Pomocí nového systému dialogů nejprve vláká stráže do své cely, pak si to s nimi rozdá v pěstním souboji a teprve posléze se dostane zpět ke svému meči. Cesta na svobodu vede buďto klasickou "rubací" cestou, kdy Geraltovi, nyní už vyzbrojenému mečem s magickou runou, nesmí stát nic v cestě, anebo lze také zvolit alternativní stealth postup, našlapovat potichu, zabíjet nepozorovaně a vyhýbat se konfliktům. Jak to probíhalo?
Během hraní Geralt např. vypil lahvičku Cat Eye Potion, díky níž může vidět ve tmě a přes zdi, jiný podobný lektvar zase v hrdinově vidění zvýraznil ta místa, kde by neopatrný pohyb mohl potenciálně vyvolat příliš rušivé zvuky a upozornit tak stráže (např. loužičky vody skryté v temných rozích). Tyhle drobnosti se vyplatí nepodceňovat, protože umělá inteligence protivníka je v Zaklínači 2 zvlášť vyvinutá a dovede reagovat právě třeba i na zvukové podněty.
V jednu chvíli Geralt potkal dalšího vězně a v následném dialogu jej mohl požádat, zda by se k němu přidal. Tento scénář se opakoval na několika místech, takže je zjevné, že z vězení povede cesta na mnoho způsobů; někteří vězni vám ukáží tajné chodbičky nebo zkratky, s jinými budete muset jednoduše lézt přes překážky nebo skákat přes propasti. V samotném konci předváděčky pak došlo ještě na souboj s bossem, konkrétně velitelem armády, který si do bitvy povolal nějaké ohnivé démony. Na pozadí scény přecházely stovky příšer, Geralt s velitelem stáli obklopeni salvou ohnivých šípů a fireballů - a pak se váš nepřítel v nejméně vhodnou chvilku proměnil v obrovské tornádo. No, v květnu zkrátka bude dusno.
Zaklínač 2 vyjde 17. května 2011 pro PC.