Dreadnought od studia Yager se odehrává nad planetou (viz video) a Fractured Space ve vesmíru, ale jinak jsou si oba dva tituly velmi podobné. Základem konceptu jsou souboje týmů o pěti hráčích, kteří do bitev vstupují s různými druhy velkých vesmírných korábů, navíc specificky vyzbrojených podle stylu a strategie každého jednotlivého hráče a zároveň i týmu.
Ve hře je samozřejmě několik druhů velkých lodí, které si každý z hráčů může postupně dokupovat a štosovat ve své vesmírné garáži za galaktické mince, získané za vítězství v bitvách. Za ty samé mince si každý hráč samozřejmě dokupuje i nové zbraně a úpravy pro jednotlivé modely lodí, aby se mohl chopit specifické role v rámci týmu. Jednotlivý členové týmu by se samozřejmě měli doplňovat, aby ty největší koráby obstarávaly masivní útoky a menší útoky chránily své velké kolegy.
Tvůrci z Edge Case Games se zaklínají, že budou během vývoje naslouchat ohlasu a požadavkům hráčů, což jim umožňuje zamýšlené použití free to play i early access modelů. Nejdříve se Fractured Space objeví v rozpracované verzi v early access sekce na Steamu (čili přístup vás bude něco stát) a později v příštím roce tvůrci hru překlopí do free to play podoby.
Majitele early access při tom tvůrci odmění exkluzivními perky, plavidly, boostery a dalšími ne úplně drobnostmi. Z této informace rovněž plyne, že free to play verze nabídne určitou formu miktrotransakcí, ale na konto tohoto prvku se zatím tvůrci nevyjádřili. Už toho ale docela hodně napovídali o vývoji grafického stylu hry, potažmo genezi základního konceptu týmových bitev titánských vesmírných lodí. Vývoj hry můžete sledovat na oficiální stránce.