Stranded Deep se chlubí procedurálně generovaným prostředím, což by hře mělo propůjčit dostatečnou znovuhratelnost. Takže se vám vygeneruje ostrov, mořské dno i s vraky, zdroji, surovinami a samozřejmě i zvířenou. Budete ji lovit, abyste nepošli hlady, ale ona bude zároveň i lovit vás, minimálně v případě žraloků.
Koncept hry zní dobře, protože ačkoliv vlastně nic nového nepředstavuje, zasazuje simulátor přežití do netradičního prostředí, což umožňuje další hrátky s hratelností. Ostatně potápění pod hladinu není zase tak častý prvek, a když jej spojíte s prozkoumáváním vraků, jde o mnohem lákavější činnost než je sté schovávání se před zombíky, jejich nápodobou nebo medvědy.
Autoři slibují střídání noci a dne, změny počasí, prostě vše, co byste si od novodobého Robinsona představovali. Snad jen lidožrouti ve hře nebudou. A samozřejmě hra podporuje Oculus Rift. Momentálně Stranded Deep prošla na Steam Greenlight a chystá se na lednový start early access verze.
zdroj: Vlastní