Five Nights at Freddy's 2 proletěla greenlightem na Steamu v rekordně krátkém čase, což jasně značí, jaké oblibě se první díl u hráčů těší. A pokračování na tom zjevně není jinak – hráči chválí nové mechaniky a bojí se přinejhorším stejně, jako v původní hře, což je pro hororový titul skvělé vysvědčení.
Jak jsem psal v prvním článku o Five Nights at Freddy's 2 před třemi týdny, nabídne hra nejenom zbrusu nové robo-hračky, ale i nové verze těch původních, aby byly děsivější a divnější. Největší novinkou je však odstranění dveří, jejichž otvírání a zavírání v závislosti na množství zbývající elektrické energie představovalo v první hře jednu ze základních činností. S tím souvisí i fakt, že vám při hlídání pizzerie nemůže dojít proud, bez kterého jste byli v první hře namydlení, respektive zcela v rukách strašících hraček. Na „strašidelnosti“ ale uvedené změny nic nemění.
zdroj: Vlastní
Obě dvě zdánlivá ulehčení Scott Cawthon plnohodnotně kompenzuje nejenom novými strašícími metodami hraček, ale též větším množstvím tmavých koutů, ve kterých se hračky mohou ukrývat, a do nichž můžete nakukovat s pomocí svítilny – v té už vám ale baterie dojít může.
Jeden z hráčů označuje Five Nights at Freddy's 2 za simulátor stresu, což platilo už o první hře. Pokud ale dvojka v míře nejistoty a děsu přitvrdila, tak potěš pánbůh. Uvidíme brzy, recenze už je na cestě.