Five Nights at Freddy's 2 vyhlašuje výběrové řízení na pozici nočního hlídače
zdroj: tisková zpráva

Five Nights at Freddy's 2 vyhlašuje výběrové řízení na pozici nočního hlídače

11. 11. 2014 10:49 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Kam se hrabou EA, Ubisoft, Activision a další vydavatelské kolosy s každoročním vydáváním nových dílů svých výnosných značek. Scott Cawthon nejenom stihnul vydat dva díly jedné hry během necelého půl roku, ale navíc dokázal pokračování vylepšit natolik, že z něj hráči vyměšují (holt nejsem prezident) Magi v kostkách. Netradiční hororová lekačka Five Nights at Freddy's vyšla teprve v půli letošního srpna, ale už o necelé tři měsíce později je na Steamu k dostání Five Nights at Freddy's 2 – bez dveří, s novými hračkami, s větším počtem místností a s baterkou, která vás stejně nezachrání!

Five Nights at Freddy's 2 proletěla greenlightem na Steamu v rekordně krátkém čase, což jasně značí, jaké oblibě se první díl u hráčů těší. A pokračování na tom zjevně není jinak – hráči chválí nové mechaniky a bojí se přinejhorším stejně, jako v původní hře, což je pro hororový titul skvělé vysvědčení.

Jak jsem psal v prvním článku o Five Nights at Freddy's 2 před třemi týdny, nabídne hra nejenom zbrusu nové robo-hračky, ale i nové verze těch původních, aby byly děsivější a divnější. Největší novinkou je však odstranění dveří, jejichž otvírání a zavírání v závislosti na množství zbývající elektrické energie představovalo v první hře jednu ze základních činností. S tím souvisí i fakt, že vám při hlídání pizzerie nemůže dojít proud, bez kterého jste byli v první hře namydlení, respektive zcela v rukách strašících hraček. Na „strašidelnosti“ ale uvedené změny nic nemění.

zdroj: Vlastní

Obě dvě zdánlivá ulehčení Scott Cawthon plnohodnotně kompenzuje nejenom novými strašícími metodami hraček, ale též větším množstvím tmavých koutů, ve kterých se hračky mohou ukrývat, a do nichž můžete nakukovat s pomocí svítilny – v té už vám ale baterie dojít může.

Jeden z hráčů označuje Five Nights at Freddy's 2 za simulátor stresu, což platilo už o první hře. Pokud ale dvojka v míře nejistoty a děsu přitvrdila, tak potěš pánbůh. Uvidíme brzy, recenze už je na cestě.

Nejnovější články