V první řadě totiž můžete pohyby svého robota plně upravovat a to až do té míry, že určujete rychlost pohybu jednotlivých kloubů. Dokonce můžete hru zapauzovat, vytvořit novou animaci a přiřadit ji k libovolnému tlačítku či klávese a následně využít. Právě možnost přiřazovat pohyby na jakákoliv tlačítka vytváří obrovské možnosti v tom, jak robota rozpohybovat. Nejde jen o kroky, se správným nastavením pohybů a samozřejmě správnými součástkami můžete metat kotouly vzad a všeobecně se pohybovat jako v parkouru.
zdroj: Archiv
Vylepšování robota hraje v postupu hrou klíčovou roli. Na začátku máte několik elementárních pohybů a váš robot je sotva schopný chodit. S pomocí vylepšených baterií, zbroje a především servomotorů ale dokážete vytvořit mnohem efektivnější stvoření, které může překážky v jednotlivých úrovních snáze projít a nebo třeba rovnou přeskočit. Nicméně nejprve musíte součástky v úrovních objevit a odemknout a následně i efektivně zapracovat. Nezapomeňte, že na vše působí fyzika a tak se vám může váš geniální výtvor sesypat pod silou gravitace a nebo setrvačností, která jej pošle k zemi hlavou napřed.
Cybermotion prošla na Steamu Greenlightem, přičemž Lukáš na ní pracuje už rok. V půlce příštího roku by mohl vyjít early access.