Pozor, Mutant. vtrhl do českých vesnic
zdroj: tisková zpráva

Pozor, Mutant. vtrhl do českých vesnic

10. 4. 2006 15:15 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Pomalu, ale jde to.

Tak nějak by se dal charakterizovat postup prací na Mutantovi od domácího studia Napoleon Games, jehož šéf Jindřich Rohlík pustil na veřejnost pár nových obrázků, tentokrát z prostředí českého venkova. Tato sci-fi akce už měla být touhle dobou (resp. někdy na jaře 2006) venku, ale do jejího dokončení zbývá ještě tak půl roku, čemuž se není co divit, když na hře dělá tým skládající se pouze z 5-6 lidí, měnících se podle potřeby.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Nedávný rozhovor na CGM.cz přiblížil, že Mutant bude obsahovat rozhovory, nakupování a lehké RPG prvky, spočívající v několika speciálních schopnostech, které si hrdina může během hraní zlepšovat, čili model z Diabla 2. S multiplayerem se logicky nepočítá, pokud by ho tedy přímo nevyžadoval světový vydavatel, kterého zatím tvůrci nesehnali, tudíž ani neoznámili prodejní cenu.

Hra poběží na 3D enginu The Nebula Device 2 (použitý např. v Project Nomads a Schwarzenbergu) od německé firmy Radon Labs, která ho nabízí zdarma i ke komerčním účelům. Tato technologie, využívající karty se shadery a mající nároky 1,5 GHz / grafiku s 128 MB RAM a PS 1.0, byla vybrána ze 30 kandidátů kvůli její výtečné architektuře, čistotě a přehlednosti kódu. Na druhou stranu se však jedná jen o soubor knihoven, takže řadu věcí, jako integraci fyziky nebo umělou inteligenci, musí řešit Napoleon Games sami - narozdíl od situace, když by licencovali známější engine typu Unreal nebo Quake, na něž u takového nízkorozpočtového projektu pochopitelně nejsou peníze.
zdroj: CGM

jd

Nejnovější články