Xbox One časem uvolní 10 % zadržovaného výkonu
zdroj: tisková zpráva

Xbox One časem uvolní 10 % zadržovaného výkonu

3. 10. 2013 17:40 | Hardware | autor: Ladislav Loukota |

Hardwarové specifikace Xbox One papírově krapet zaostávají za výbavou PS4, celých 10 % veškeré výpočetní kapacity Xbox One je ale rezervováno pro využití Kinectu a operační procesy běžící v pozadí. Vzhledem k tomu, že s dopočítáváním přes cloud to nebude úplně žhavé, nyní z architektů konzole vypadlo, že 10 % výpočetní kapacity bude možná v budoucnu uvolněno na rozpohybování samotných her.

Eurogameru to sdělil jeden z techniků Andrew Goossen a přihodil, že kompromis zároveň nemá ohrozit ani ony procesy v pozadí. Podobně šalamounsky zní i řeči o tom, že konzole bude vývojářům nabízet možnost zvolit mezi vysokým rozlišením o 1080p a vysokou kvalitou pixelů.

"S vysokou kvalitou zobrazování, anti-aliasingem a rozlišením 720p nebo 900p vypadají některé hry lépe, pokud se soustředí na kvalitu jednotlivých pixelů, jiné naopak vypadají lépe v 1080p a s menší kvalitou jednotlivých pixelů."

Jistý insider však pro Eurogamer zmínil, že neustálé změny architektury hrám příliš svědčit nebudou. "Zřejmě uvidíme řadu her s rozlišením nižším než 1080p, důvodem bude ale spíše skutečnost, že prostě není dost času naučit se práci s GPU v situaci, kdy se prostředí a výpočetní kapacita tak rychle mění, doslova pod vašima nohama."

Původní text Digital Foundry je pouze počátkem delšího nimrání se ve střevech Xbox One, jeho další pokračování mají být vydány v následujících dnech. Pro ty z vás, kteří ujíždění na hardwarových specifikách, si původních technoblábolů můžete užít tady.

Nejnovější články