Kinect by mohl být o mnoho rychlejší
zdroj: tisková zpráva

Kinect by mohl být o mnoho rychlejší

29. 3. 2011 15:15 | Hardware | autor: Aleš Smutný |

Humbuk kolem pohybových ovladačů pomalu utichá a oba noví členové rodiny „hýbej se a hraj“ pomalu produkují nové hry bez bombastické mediální masáže, nicméně jedna věc zůstává faktem – Kinect je ve své odezvě o něco pomalejší než PS Move a někteří uživatelé si na toto zpoždění i docela stěžovali.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Microsoft Research v Cambridgi ovšem uveřejnil studii, podle níž by se měl Kinect, tedy přesněji řečeno jeho odezva, o něco zrychlit. Nový systém by měl umožnit zpracování milionů 3D map. Výsledná agregace by měla vytvořit AI rutinu, pomocí níž by mělo dojít ke zpracování pohybu cílového objektu – lidského těla, mnohem rychleji.

Jak rychle? Studie, jíž si můžete stáhnout třeba odsud a ponořit se do pořádné porce písmenek, uvádí, že by měl být lag snížen na 0,002 sekundy. Pokud vám to přijde jako příliš nejasné vyjádření a už jste se v oné studii ztratili, vězte, že CPU má nyní zpracovávat obraz více než dvousetkrát za vteřinu, což je o mnoho mnoho rychlejší varianta, než zvládá Kinect teď. Pokud by se toto stalo realitou, pro celý koncept pohybového ovládání a Kinectu zvláště by šlo o velký skok vpřed. Ten totiž zatím nevypadá jako systém schopný zvládnout širokou paletu žánrů, i díky lagu, který někde příliš nevadí, ale v takovém FPS...

Nejnovější články