Stranglehold pro PC, X360 a PS3 v létě
zdroj: tisková zpráva

Stranglehold pro PC, X360 a PS3 v létě

20. 1. 2007 13:13 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

Na speciální pohyby a chvaty dohlíží přímo režisér John Woo, abyste se cítili jako při sledování jeho filmů.

Jaká náhoda, že i druhá hra, kterou si dnes připomeneme díky několika novým obrázkům v naší galerii a včera zveřejněnému rozhovoru na stránkách magazínu Gamespot, má také za základ technologii Unreal Enginu 3. Řeč je o akci s názvem Stranglehold, již vedle použitého enginu nad mnohé ostatní tituly vyzdvihuje ještě fakt, že se na jejím vývoji spolu se studiem Midway podílejí známý režisér John Woo a hvězda akčních filmů Chow Yun-Fat. Jak Woo tak ani Chow prý nejsou nijak velkými gamesníky, pravidelně však kontrolují, jak se hra vyvíjí a zahrnují tvůrce hodnotnými připomínkami, zejména v oblastech, kterým rozumějí nejlépe, tedy co do filmečků a atmosféry.

Ze slov ředitele projektu Briana Eddyho vyplynulo, že práce prý jde tvůrcům dobře od ruky a momentálně soustředí své síly na vytváření obsahu a vybrušování hratelnosti. Potvrdil to, co jsme nedávno psali v Krátkých zprávách, tzn. že předpokládaným termínem vydání hry je letošní léto, což značí odklad oproti plánovanému březnu. Je zkrátka zřejmé, že navzdory tvrzení, jak pěkně se dílo rýsuje, se vývoj trochu protahuje. Ale to už se tak někdy stává...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Abychom se ale dostali také k samotnému obsahu hry. Stranglehold je akční střílečkou a spojení Woo-Chow dává tušit, jakým směrem se ta akce bude ubírat. Důraz je tedy kladen na speciální pohyby/chvaty. Tři z nich - tzv. Tequila-bombs (podle postavy inspektora Tequily ztvárněné Chowem) - byly ve výše zmíněném rozhovoru představeny blíže. Každý z nich prý plní speciální taktickou funkci a jsou to: "Precision Aim" (hráč má možnost přepnout se do pohledu vlastních očí a přesně zaměřit kritická místa na těle nepřítele, aby ho pak skolil jediným úderem, případně na určité místo v prostředí, např. na nádrž s propanem ve snaze vyvolat explozi v dané oblasti) - tento využijete zejména v boji na dálku; "Barrage" (vychrlí celé hejno střel, které smetou vše, co jim stane v cestě) - výborné pro frontální útok, když přímo proti vám jde několik nepřátel najednou; "Spin Attack" - pro útok v rozmezí 360° na střední vzdálenost.

Cílovými platformami jsou pro Stranglehold PC, X360 a PS3. Po vizuální, herní ani obsahové stránce by však mezi těmito verzemi neměl být, až na malé výjimky (např. využití výhod ovladače Sixaxis pro PS3, apod.), velký rozdíl. Pro zájemce máme nakonec ještě odkaz na sedmý trailer (48 MB nebo 10 MB).
zdroj: Gamespot

korgull

Nejnovější články