zdroj: Nvidia

Black Myth: Wukong ukazuje ohromující grafiku s ray-tracingem a DLSS

22. 8. 2022 13:06 | Novinky | autor: Pavel Makal |

Pokud máte rádi akční RPG, určitě vám neunikl vývoj Black Myth: Wukong. Hra od čínského studia Game Science byla představena už před dvěma lety a velmi rychle vzbudila pozornost, především díky poutavému vizuálu. V loňském roce autoři oznámili, že projekt přesouvají z Unreal Engine 4 na pátou generaci této technologie, díky čemuž je z něj ještě větší pastva pro oči.

Ačkoli zatím neznáme přesný termín vydání, plán vývojářů počítá s příštím rokem. A ačkoli prozatím nezmínili, na jaké platformy se hra chystá, dá se očekávat, že nakonec dorazí na aktuální generaci a na PC. Právě verzi pro osobní počítače si nyní můžete prohlédnout ve zhruba osmiminutovém videu výše.

Společnost Nvidia v něm demonstruje, jak Wukongu prospěje implementace ray-tracingu a technologie DLSS. Netřeba zastírat, že v „plné palbě“ vypadá hra skutečně skvostně, z množství detailů v jednotlivých scénách až přechází zrak a nádherné nasvícení skvěle doplňuje atmosféru. Třešničkou na dortu je souboj s bossem, který ukazuje, že o náročné střety nás hra rozhodně neochudí. Otázkou zůstává, do jaké míry se nádherný a plynulý vizuál podaří replikovat na konzolích.

Black Myth: Wukong je herní adaptací klasického čínského románu Putování na západ, známého také pod názvem Opičí král. Hra má souls-like prvky moderních akčních RPG, hlavní hrdina bude mít nevšední možnost měnit podoby a stát se třeba hmyzem.

Nejnovější články