Pomocí epizodického příběhu se chce Anno Online přiblížit svému předobrazu z PC
To byl ostatně jeden z hlavních cílů vývojářů. Na svém webu se totiž svěřili s tím, že dříve nemohli vyhovět všem - vytvořili například dobrý obsah pro mírumilovné hráče, ale tím strádali fanoušci PvE. Dělat obsah pro více typů hráčů zároveň a dostatečně rychle bylo prakticky nemožné a tak podobné přidávání obsahu vedlo z dlouhodobého hlediska k tříštění komunity.
Záplatou na takový problém jsou právě Chronicles. Krátké příběhy s garancí unikátní odměny udělané tak, aby si je užil každý. Vývojáři toho dosáhli jednoduše: vůbec poprvé v Anno Online totiž v rámci Chronicles můžete plnit úkoly tak, jak uznáte za vhodné. Je na vás, jestli chcete u úkolů použít diplomatickou cestu, pohrozit nepříteli ekonomickou silou, nebo to udělat po zlém a rovnou na něj zaútočit.
Tím se pokryje výrazně více hráčů než dříve a všichni by měli být spokojení. Co jedna epizoda Chronicles, to série úkolů. První epizoda je dostupná zdarma pro všechny hráče s dostatečnou populací. Všechny další epizody si pak můžete zakoupit v herním obchodě za zhruba 1450 rubií.
Vývojáři přišli pro Chronicles s kompletně novým systémem pro odměny. Každá epizoda obsahuje truhlu s unikátní odměnou za splnění úkolu. Každou epizodu můžete hrát přitom pořád dokola (a třeba různými způsoby), dokud si neodemknete všechny unikátní odměny z dané truhly. V opakovaném hraní můžete pokračovat i nadále, protože i když je truhla prázdná, dostanete pokaždé namísto již získaného předmětu spoustu zkušeností.
Chronicles navíc připravily půdu pro další obsah, na který dojde v průběhu letošního roku. Výsledkem by mělo být častější vydávání nových úkolů. A ty mohou vycházet třeba z vašich nápadů, pokud jste vývojářům napsali na oficiální fóra. Ti je prý důkladně pročítají a plánují si z nich vzít inspiraci pro tvorbu dalšího obsahu.
Zdroj: Anno Online forum
Poslední komentáře
celkem 0
Přidat komentář Vstup do diskuze