World of Tanks se dočkalo podstatného vylepšení pohybu tanků a fyziky
Největší výzvou pro vývojáře bylo nalezení správné rovnováhy mezi realismem a zábavou a to nejen obecně, ale hlavně v rámci zavedeného způsobu hraní. World of Tanks má totiž do simulace daleko – je to akční arkáda, která se ale snaží být, když ne realistická, tak alespoň historicky věrná. To samozřejmě vždy nejde, ale v rámci pohybu tanků se jim to podle všeho podařilo.
Při vývoji nové fyziky pohybu tanků se stavělo hodně na názorech a připomínkách hráčů, kteří jednotlivé verze fyziky testovali a psali poznámky, co a jak funguje či nefunguje. To tvůrcům pomohlo a došlo nakonec i na opravdu některých starých chyb v mechanice pohybu vozidel. Jde například o sníženou rychlost přes malé překážky (koleje, kameny, apod.), nebo kompletní ztrátu rychlosti při jízdě příčně ze svahu.
Zajímavou novinkou aktuální verze fyziky je i fakt, že při určitých specifických podmínkách (rozdíl v hmotnosti, terén mapy apod.) můžete nepřátelský tank klidně převrátit a tím ho zničit. Jen byste měli být při provádění takového manévru opatrní. Velice jednoduše se totiž může stát, že výsledek nebude nepříjemný jen pro nepřítele, ale i pro vás.
Detaily nové fyziky vám už vývojáři vysvětlí na přiloženém videu, u nějž si můžete zapnout i české titulky. Novou fyzikou pohybu to ale nekončí, vývojář přislíbili že budou fyziku pořád upravovat, vylepšovat a ladit. Po prvním velkém kroku v rámci patche 9.14 se pohyb tanků dostal tam, kde ho chtěli vývojáři mít a následovat budou spíše menší úpravy.
Zdroj: World of Tanks
Poslední komentáře
celkem 0
Přidat komentář Vstup do diskuze