Wasteland 2 přinese uctívače Ronalda Reagana a vydrží alespoň 20 hodin
zdroj: tisková zpráva

Wasteland 2 přinese uctívače Ronalda Reagana a vydrží alespoň 20 hodin

30. 7. 2013 16:20 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Wasteland 2 se oproti původnímu očekávání trochu zpozdí, ale tvůrci už mají dostatečnou představu o hře, a tak mohou novinářům říkat konkrétní čísla a údaje. Novou várku informací z německého Gamestaru přeložili šikulové z Wasteland 2 Guru a dozvěděli jsme se z ní o hře následující.

Délka hry bude variabilní, vždyť jde o titul s otevřeným světem a nelineárním postupem. Dohrání základní příběhové linie bez vedlejších úkolů by ale mělo zabrat zhruba 20 hodin, což zní velmi dobře. Ani s rozsahem na tom Wasteland 2 nemá být špatně. Prý nabídne mezi čtyřiceti a padesáti mapami. Vzhledem k porovnání s třiadvaceti lokacemi Falloutu 2 může ovšem jít o počet míst, která půjde navštívit. Ne kompletní mapy.

Fallout hry evokuje systém vlastností postavy, který se zve CLASSIC, což je zkratka základních vlastností - Charisma, Luck, Awareness, Strength, Speed, Intelligence, Coordination. Kromě nich budou ve hře i schopnosti - ability, kterých je 32, takže při profilaci postavy bude oč se opírat. Mezi schopnostmi budou jak bojové (SMG, brokovnice, energetické nebo protitankové zbraně), tak i vědecké (počítače, likvidace alarmu, demolice, oprava toasterů) nebo obecné (zálesák, chirurg, vůdcovství, vnímání).

Co se týče příběhu, objeví se nová skupinka, takzvaní Mannerité. Následují pana Mannerse (od anglického výrazu „manners“) a dbají na správné chování a etiketu. Kdo se v pustině neumí chovat, ať v ní není! A kromě toho jí lidi. Samozřejmě se správnou etiketou.

Mezi dalšími skupinami najdete Red Skorpions, paramilitantní cvoky, kteří nesnáší Rangery. Dále jsou tu Pistol Packing Priests, což jsou kněží, kteří chtějí svět zbavit nadbytečných lidí. Syntetické Děti Citadely jsou kyborgové, kteří se vidí jako další krok v evoluci. Gippeři je naproti tomu skupinka lidí, která uctívá Ronalda Reagana jako boha. Inu, proti gustu...

Ještě tu najdete Robinsony, kteří mají myšlenkový systém založený na motivačních řečnících („myslete pozitivně!“). No a Wrecking Crew je typický odpad pustiny – násilníci, lupiči a bandité, které je třeba sprovodit ze světa.

Wasteland 2 tedy z popisu působí jako velmi barvitá Země po zániku světa. Jednotlivé frakce zní skvěle šíleně a naplňují představy těch, co hru zafinancovali na Kickstarteru. Nebo alespoň většiny z nich. Zajímavá je také informace, že by inXile rád viděl prodeje někde na úrovni 200-300 tisíc kopií. Odpovědi na tuto otázku se ale podle všeho nedočkáme tento rok, jak jsme se dozvěděli nedávno.

Nejnovější články