SCORE 160 s Tomb Raiderem a Vampire Bloodlines
zdroj: tisková zpráva

SCORE 160 s Tomb Raiderem a Vampire Bloodlines

24. 5. 2007 11:11 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Jak se nové číslo SCORE snaží konkurovat tropickému počasí a udržet hráče u počítačů? Zjevně především plnými verzemi her – vedle nezávislé hříčky Crystal Cave Gold (ve stylu slavného Boulder Dash) a střílečky Devastation (65%, 2003) na Unreal enginu totiž nabízí akční RPG Vampire: The Masquerade Bloodlines (86%, 2004) včetně patchů a s aktualizovanou češtinou, která je už ke stažení i z internetu.

news zdroj: tisková zpráva Na dvou DVD kromě toho najdete dvoutýdenní zkušební verzi onlinovky Lineage II: Interlude a pochopitelně i další díl pořadu SCORE Live. Lara na obálce samotného časopisu pochopitelně napovídá, že se recenzuje Tomb Raider Anniversary, vedle toho ještě hry jako Halo 2 Vista, Theatre of War, Two Worlds, Spider-Man 3, Lord of the Rings Online nebo UFO: Extraterrestrials (btw i zde s podprůměrným hodnocením).

V sekci připravovaných her by rozhodně neměla ujít vaší pozornosti trojice hitů z konce léta: Bioshock, World in Conflict a Medal of Honor Airborne, kde jde vesměs o dojmy z vlastního hraní. Navíc je tu odhalení české hry s ujetým názvem Půl kila mletýho. Přemýšlivé hráče pravděpodobně potěší i čtyřstránkové téma o příběhu ve hrách (o názor na zápletku ve hrách v něm dělí i Dan Vávra) a kolegové si rovněž vzali na mušku vícejádrové procesory. SCORE 160 je v prodeji od 22. května. Na závěr ještě krátký úryvek z recenze Tomb Raider Anniversary, kterou již má náš autor Nukem také napsanou, ale vzhledem k nutnosti dodržet online embargo ji nesmíme uveřejnit dříve než během příštího týdne.
    Zdánlivě jen malým, ale stěží docenitelným vylepšením je odpadající nutnost takřka vždy na milimetr vyměřit skok. To bylo v Tomb Raiderovi často zdrojem frustrace, kterou by dnešní hráči asi nepřekousli. Proto tu panuje daleko větší benevolence v místě a načasování odrazu. Anniversary je také proti jedničce nenápadně ořezaná. To, co bychom dnes nazvali hluchými místy, se odporoučelo a levely se mohou chlubit mnohem větší kompaktností. Tento krok musíme jednoznačně pochválit, protože hru dělá o řád intenzivnější, přestože na vlastní akci, tedy boji proti nepřátelům, se v podstatě vůbec nepřidalo. Znamená to ale i výrazně kratší hrací dobu. Není to sice takový extrém jako v Legend, ale s více jak deseti hodinami nepočítejte.

    Velkým pomocníkem se ukazuje být vystřelovací hák. Ten v jedničce nebyl, Lara se ho naučila používat teprve v Legend. Jeho užívání vyžaduje trochu cviku, někdy se rozčilení z nevystihnutí správného okamžiku k jeho vystřelení při výskoku a následnému pádu do propasti zkrátka neubráníte. Brzy se však dostane pod kůži a budete s ním operovat bez problémů. Díky němu lze na vybraných místech zdolat obzvlášť široké propasti a pomáhá také v úplné novice: běhu po zdech. Něco tedy přibylo a něco také ubylo. Například na posunování nejrůznějších předmětů už nenarazíte ani zdaleka tak často jako v původní hře. V tom se opět zračí záměr autorů udělat Anniversary o poznání dynamičtější. Nejde však o žádné extrémy. Pokud se tak těšíte na motorku z Legend, nechte si zajít chuť, nic podobného tu nenajdete... [více v recenzi TRA ve SCORE 160]
zdroj: PR

Nejnovější články