GameStar 82 s Rainbow Six a Dark Messiah
zdroj: tisková zpráva

GameStar 82 s Rainbow Six a Dark Messiah

17. 2. 2006 14:14 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Současně s prvním jarním sluníčkem a oteplením dnes kameloti vybalili na své pulty 82.

news zdroj: tisková zpráva číslo GameStaru. Nepyšní se sice nějakou pracně vydupanou exkluzivitou jako jiní, ani nejgeniálněji navrženou obálkou s nepříliš lákavým motivem (nespleťte si ji s předešlým číslem v totožně červeném odstínu) ani komerční plnou hrou (Trackmania Nations coby freeware nepočítaje), nýbrž nabízí standardní nášup poctivých článků, na něž jsou pravidelní a věrní čtenáři tohoto časopisu zvyklí. Z recenzí tu najdou Rainbow Six: Lockdown (ukázka textu), Torino 2006, Fable The Lost Chapters CZ, MX vs ATV Unleashed, Vivisector či R.O.S.E. Online. První dojmy z hraní testovacích verzí zahrnují silnou sestavu budoucích hitů Battle for Middle-Earth 2, Godfather, HoMM V, Guild Wars Factions či Commandos: Strike Force, zatímco v sekci preview zase kolegové zaostřili na akční RPG Dark Messiah of Might & Magic - viz následující úryvek:

    Nezbytná magie se kromě klasické podoby ohnivých koulí, elektrických výbojů, zmrazování či ochranných štítů a levitace bude vyskytovat i ukrytá ve zbraních, jimž propůjčí dodatečné ničivé účinky. Plamenným mečem tak svým nepřátelům přivodíte nepříjemné popáleniny a posvěcenou dýkou si zase posvítíte na nemrtváky – v jejich přítomnosti totiž kudla vzplane spravedlivým modrým světlem. Tkáň nemrtvých je zvyklá na temnotu, magický svit se jí ani trochu nezamlouvá a jeho působením podléhá rychlé zkáze. Přestože třeba zrovna nenajdete dostatek chuti do čarování a ani do fyzické devastace nepřátel, stejně vám poskytne Dark Messiah spoustu možností, jak se dobrat kýženého cíle. Potřebujete třeba projít vesnicí, na jejíž návsi se rozvaluje přerostlý kyklop. Nemáte náladu na nějaké pošťuchování (normálně se tomu říká, že máte v kalhotách pro strach uděláno, nebo tak nějak…), a tak koumáte, jak tu horu masa doplněnou evidentně nepříliš funkčním řídicím systémem obelstít. Objektem vašeho zájmu se stane nebohá chatrč, která se nenápadně vyskytuje opodál.

    Zamčené dveře lze překonat hned několika způsoby. Nenechavý zloděj si obvykle vypomůže sbírkou paklíčů, případně efektnějším kotevním lanem – stačí jej zaháknout za vyčnívající trámek nad okny a pak se vydat na prohlídku podkroví. Sejít do přízemí už je jen otázkou překonání několika vrzajících schodů. Ani v případě, že s sebou zrovna nemáte žádné zlodějské nádobíčko, nestane se chatrč nedobytnou pevností: pro zdatného bojovníka je vysazení dveří z pantů úkolem na několik málo vteřin. Za dveřmi nápadně nenápadného domku se pak skrývá vstup do podzemní chodby a ta vás dovede na místo určení, aniž byste vzbudili kyklopovu pozornost. Jestli se vám chce prolézat vesnickou kanalizací (máme dojem, že autoři trochu přeceňují hygienické návyky středověkého venkova), můžete se také dostat k hromadě sudů, která přerostlého nevrlce na chvíli zabaví, a vy se mezitím uklidíte do bezpečí. Podobně lze zaměstnat třeba nenažraného obřího pavouka svačinkou z nasekaného goblina. A pokud byste rádi využili nějaké ty magické kejkle a vyhnuli se bojové náladě nepřátel, stačí na sebe vzít jejich podobu nebo se přeměnit do nějakého neutrálního zvířete. Že by opět inspirace Gothicem? O to víc se na tuhle hru začínáme těšit... [více v preview v GameStaru 82]
Tématický článek od Mondyho se tentokrát věnuje novodobým Jánošíkům - tedy pirátství v počítačových hrách, včetně rozhovoru s pirátem a jejich lovcem, tzn. něco podobného jako kdysi dávno Pirátologie, i když situace na warez scéně se od roku 1998 citelně změnila. Ze zbytku obsahu GS82 ještě závěrem můžeme zmínit kupu soutěží nebo hardwarovou rubriku pojednávající o DVD vypalovačkách.
zdroj: PR

jd

Nejnovější články