V nejnovějším vývojářském blogu se na téma budoucnosti Anthem vyjádřil šéf live service Chad Robertson. Tým si cení zpětné vazby, kterou získal od hráčů na testovacích serverech, a rozhodl se zrušit plán, který měl Anthem rozdělit na dějové akty. Namísto toho se zaměří na updaty, které upraví strukturu celé hry a přidají víc sezónních událostí na základě úspěchu kataklyzmatu.
zdroj: Archiv
Průběžně balancují třeba souboje, ekonomiku a odměny za mise, aby bylo Anthem zábavnější. V budoucnu by se chtěli vyhnout narychlo spíchnutým updatům a přinést změny revolučnější a více promyšlené. Na roadmapu z února ale můžete úplně zapomenout.
V době, kdy se live service obecně daří, je další podpora sice pochopitelný krok, ale je otázkou, jestli to téhle černé ovečce od BioWare nějak pomůže. Přítomnost základní edice ve všech předplatných od EA by jí mohla alespoň přihrát čerstvou porci hráčů – třeba se z ní časem vyklube druhé Destiny? Odliv lidí z vývojářského týmu, kteří se tiše přesunuli k Dragon Age 4, tomu nenasvědčuje.