zavřít
Jack1947

Profil uživatele Jack1947

tiscali.cz

  • Přeskočíme zbytečné průtahy o tom jaká blbost z toho koukala po celou dobu, vrhneme se na zhodnocení celé hry. Předně si oddechnou všichni příznivci filmové a té (jedinné) správné verze. Sly zůstal co se týče vzhledu neposkrvněn a tak zde máme jen týpka co se jmenuje stejně ale vypadá jinak a je to moc dobře kdzž zbytek stojí za no řekněme že kulové je málo. Ono není moc na místě se rozepisovat o nějakém tom příběhu který zde je a mapuje kdo zná první tři filmy. Žádné novinky a nic převratného jen ten kdo do ted Ramba neznal bude jím akorát tak znechucen. O moc slavnější není ani průběh misí, který svou frustrativní obtížností a na pokročilou obtížnost dokonce omezeností životů omrzí již na začátku a přesto že hra působí maximálně negativně pár pozitiv kupodivu zde najdeme. Zbrojní arzenál ten neurazí pistole jako poslední možnost , 1granát a nějaké ty poloautomatické pušky(AK47,M16) jsou celkem uspokojivé jak zvukově tak i vzhledově. To i v případě hodně zoufalého grafického zpracování , které by nenadchlo ani před 5lety natož dneska. Zlem jsou samozřejmě oblibené QTE animace, kdy hráč doplácí ztrátou důležitých životů při nezdařeném stisknutím příslušného tlačítka je jich spoustu a otravovat budou v podstatě až do konce samotné hry ( ta sice není moc dlouhá ale potrápí až příliš) Po nekolikátém opakování mise, kvůli nestignutí vystřilení všech protivníků začne tuhnout krev v žilách až do té míry že je hráč nucen a k uchovaní zbývajicích nervů mu ani nic nezbývá jiného než snížit hratelnost na nejnižší možnou. Hra není lehčí jen nemá omezené životy. Což hraje hodně do noty. Animace jsou na nejvýše šměšné pohyb a i umrtí protivníků které je dokola stejné a před skriptované až to bolí, urazí na znuděnosti ještě přidají trhané filmečky kterých ale tolik zas není. Což je plus. Mínus je že vše dobré je zaplaveno , humusem a výkaly které zbytečně srážejí kvalitu hry, tato hra by neměla šanci ani před 15lety na automatech, dneska to je jen urážka všech automatovek... Dobrého je málo, špatného hodně - minihry na zničení např. policejní stanice v šibeničním časovém termínu, či likvidace všech vojáků ve vesnici nemají jak zahránit šed a nudnou napodobeninu už tak umírajicí postavy Ramba. Hřebíček do rakve je i v optimilizaci hra se kouše a to má za následek smrt což naštve no Nemůžu to nikomu doporučit, ani vyvrátit ale prosím jako freeware a ne za takovévelké peníze! Verdikt: Splnila očekávání, že zůstane pohřbená ve vlastním hrobě 10-30stop pod zemí, navždy ( ja čekál tedy ještě trochu méně než jsem dostal). celá recenze

    Hodnocení čtenáře 3/10

  • Další díl NFS: Rivals přináší zpátky klasické honičky s policií nebo naopak po vzoru Hot pursuit V roli policie. Je tady a opět má otevřený svět a možnost volby. Nabízí se však otázka a zcela zásadní opravdu po tom touží hráči nebýt vázáni a mít možnost jezdit volně po městě? Ano, mají a budou mít i nadále, je to funkční systém který zcela vyhovuje již zajetým standardům. Tak proč ho měnit že... Tutoriálem... k ... "zábavě" Předně než vůbec bude možnost někam vyzkoušet vlastnosti vozidla, je nutné být seznámen s pravidly "silničního provozu" nudný ale dle tvůrců, zjevně "Nutný" tréning... je důležitý projet. Klasické bláboly bez kterých by se žádný kovaný hráč asi neobešel. No budiž máme po a můžeme vyrazit. Na zteč ta je celkem dlouhá a hlavně za RACE zábavná i když místa-mi zaskřípe a rozhodně není úplně tak User friendly , což nebylo asi žádné NFS. Na začátku kariéry Modů hry je hned několik, předtím je ještě třeba zvolit si cíle které chceme dosáhnout aby jsme "povyrostli" na další Rank. Třeba vybourání určitého počtu policejních vozů, nebo (později pomocí "zbraní" ) ujetí kilometrů , skoky atp... U policie to je obdobné jen se to liší ve vybourání závodníků a jejich zatčení. Ted k modům ty jsou stejné a v podstatě až dokonce hry se opakují stále dokola, Závod, Hot pursuit, Interceptor na čas Hot pursuit je závod se soupeři ale také s policií , Interceptor je o zničení nebo ujetí policejnímu vozu. Stejné je to i na straně druhé barikády a tak zde není co dál psát. Jsem hledaný po celém státě Rozloha herní plochy je dostatečná a obsahuje Zasněžené hory až vyprahlou (tedy skoro) poušt. Jest, jedna z předností hry těch není mnoho ale zato jsou celkem dobré a užitečné mnohdy. Je tu spousta vedlejších aktivit (zdali je tak vhodné je nazývat) Např Kamery, Radary co započítají rychlost, skokánky atp... nebo možnost jet Head to head s jiným bláznem , vyhrát nějaké ty kredity což je jedna z hlavních složek hry a důležitá už jen z toho důvodu že na ní hráč je přímo závislý. Ty se krom závodů a jiných hlavních aktivit vydělávají třeba zdárným únikem policii nebo driftem. Jsem Řidič všech aut a všechny je mám Vozidel je celkem dost, jenže ještě po odemčení je nutné si je koupit za nasbírané kredity a nutno podotknout že díky všudepřítomné policii to není úplně nejsnažší. Alespoň ne ze začátku hry, proto jsou zde také Safehousy (ve formě garáží kde při honičce se dá uložit jmění do Banky a zabránit jeho ztracení při Zničení auta nebo chycení policii protože to zapříčiní ztrátu všech utržených bodů během závodu(nebo i po). Neméně důležitý je i upgrade a ten je pro hru i zásadní častokrát a hlavně v pozdější fázi hry nezbytný. Tuning... Modding a vše ostatní s tím spojené Byl zmíněn upgrade, ten sestává z Motoru, výdrže ,Akcelerace , řízení všechny složky jsou důležité a bez nich to prostě nejde ale stojí kredity a bez nich to nejde vůbec. Vliv to má ohromný , tedy kromě možnosti zvolit si barvu nebo nástřik na kapotu to je pouze změna čistě vzhledová samozřejmě. ( Jde mít i vlastní značku SPZ) Poté vychytávky jako jsou "zbraně" Miny, EMP, elektrická vlna a v neposlední řadě Rám mají taky své opodstatnění a ve hře jsou po výkonu hned druhá velice důležitá věc, bez které se hráč neobejde a bude šetřit každý kredit aby si je mohl pořídit.Policie i soupeři vám nic totiž , "zadarmo" nedarují a každý závod je nutno si "spravedlivě" vybojovat tedy chceme li být v předních pozicích na žebříčku po závodu a věřte že chtít budete. Policie má dlouhé lokty Policie ac se snaží chovat co nejvíce autenticky a přitom přirozeně bude vám trnem v oku a zůstane jím prakticky až dokonce hry, vím že bez ní by to nešlo ale mohla by být trochu více neagresivní , na ostatní závodníky moc neutočí a v hledáčku je povětšinou jen hráč sám. Což působí né moc příjemným dojmem , spíše dle mého názoru jako by byla (podplacená). Když vyšle v poslední fázi vrtulník který vám hodí před vozidlo pás s hřeby a pote vás dorazí jiný vůz zezadu. Je to hned bolestivé když se to opakuje po několikáté v jiném scénáři je to už k vzteku. Proto při více policejních vozů je další část závodu, povětšinou o štěstí, nikoliv o umu hlavně vždy v cílové rovince cáká adrenalin všemi směry. (Odplatu závodníkům budiž policejní mod který je ale nudný a nechci se o něm tolik rozepisovat, i když zpočátku jsem myslel pravý opak). Krasné červánky na obzoru, Ruch okolo mé hlavy Pochvalu naopak zaslouží pěkné grafické zpracování , tedy krom zubatých textur a občas prázdného prostředí, působí přirozeně -příjemně a dává na vědomí, že hráč je opravdu tam a ne nikde jinde. At už lesy poušte nebo Hory vše je hezké a za to se NFS opravdu stydět nemusí ba naopak, dotváří to atmosféru a hezky zapadá do celého konceptu. Vítr foukající do listí, nebo bouře a kapky deště vše je krásné nepůsobí uměle stejně jako střídání noci, jenže jak už víme toto dobrou hru nedělá. A to ani Soundtrack který sice není ničím výjimečný a po chvíly když už se opakuje několikátá píseň je trochu na bolení hlavy. Kdo nemá rád moderní Hip-hop a Rock/pop atp... nebo nějaké divné rádoby techno bude nejspíše brečet. Dojel jsem do cíle, avšak necítím uspokojení... Opravdu mi je moc líto že Rivals prostě nemůžu udělit vyšší známku, i kdybych překousl všechny fakty a řekl že ta hra se celkem povedla je to samé i s chybami a přitom stále zábavné. Důvod je prostý je to stále to samé bez nějakých inovací a vylepšení už jsme to viděli i hráli. Konkurence je mizivá (tedy žádná) takže nám pokud si opět chceme zajezdit nic jiného nezbývá není to špatná hra, jen mě nepřesvědčila a bavil jsem se méně než bych měl. To je myslím velice špatně, protože NFS má navíc je to tak, nechci nic víc než poctivé závody bez chyb a bez věcí co háží schválně hráči klacky pod nohy, aniž by si to zasloužil jakkoli. Proto mám na tuhle hru názor takový jaký jsem zde napsal. Až se to změní a NFS bude konečně správné nfs, mile rád ho změním ale takhle ne. Verdikt: Závodní hra, která nabizí viděné a vyjeté zabaví ale potom... později nejspíše zapadne, není špatná nedělá ostudu jen už je to to samé , chce to do příště nějakou změnu. Kdo se přes všechno přenese dostane celkem fungující hru, zjevně i sítovou kterou (jsem možnost neměl hrát). Bez ladu a skladu Kdo hrál předminule může hrát i dnes. Jen nic nečekat a hlavně se bavit. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 7/10

  • Hustě prší, já se zrovna musím trmácet touhle cestou nikam... hlavouni od nás zřejmně mají smysl pro humor posílat agenty někam kde ještě neznají civilizaci , nuže neprotestoval jsem vlastně to bude změna po delší době vypadnout z Bostonu i když mi bude scházet ten smrad velkoměsta. Francis York Morgan speciální agent fbi. Věci se vlastně už zkomplikovaly už od ůplného začátku po menší autonehodě se jaksi muselo jít pěšky a cesta to zrovna nebyla ůplně nejpřijemnější ještě štěstí že netrvala tak uplne dlouho. Vid, Zacku nebo jsem se mýlil a nestálo to zato ? . Začátek hry a vůbec celého příběhu by se dal shrnout do pár odstavců a přesto tu máme něco, né moc výdaného v dnešní době Horor na způsob Resident evil okořeněný delšími průjezdy které by jinak než bez auta povětšinou policejního ražení ale dají se později i koupit , auta protagonistů hry. Cesta do zatracení Hráč ještě než se vůbec má šanci pořádně rozkoukat je vržen do víru událostí a ty naberou posléze až nečekaný spád. Tudíž by se dala hra zařadit mezi takové omezenější GTA kde nemáte moc čas na poflakování kolem protože jste převážně svázáni s časovým limitem na "vyzvednutí" úkolu. Ještě je třeba dodržovat spánek a pravidelně jíst. Moc vyžití okolo zde opravdu není takže příběh zde bude to hlavní a že je celkem zajímavý se přesvědčíte hned po pár úvodních hodinách sami. Mé alternativní druhé já Ještě než se vůbec dostaneme k hlavnímu táhlu celé hry tedy příběhu povíme si o druhém já tedy Zackovy která má na hru poměrně zásadní vliv a je to důležitá složka při profilování taková detektivní složka hry kdy nacházíte předměty a ty posléze automaticky se profilují. Zack jak jsem se mylně domníval není člověk ve vysílačce ale druhá osoba spjatá s hlavním hrdinou tedy Yorkem. York se ho ptá co má dělat a většinou se mu od ní dostává patřičné pomoci v řešení hádanek a celkově s ním řeší rozličné situace a zároveň mu sděluje fakta které s ním následně probírá, tak působí trochu jako blázen a jak se ke konci hry člověk dozví úplně tak šílený není. Hlavolamy a hry Už zpočátku se člověk setkává jak je tomu správně v každé dobré hororové hře zvykem s menšími hádankami a hrami. Popř na začátku správně dle instrukcí "zahrát" partii šachu, nebo jindy najít kod ke dveřím v galerii či poskládat správně sochy aby došlo k otevření požadovaných dveří nejedná se o nic složitého a dříve nebo později na to každý příjde navíc to působí přirozeně a neruší to. Dodává to hře už na tak nepříjemné atmosféře. Malé město, Velké problémy Příběh se točí okolo zpočátku jedné posléze více vražd. I přes vzájemnou nedůvěru a jiných praktikách, nakonec dojde mezi Šerifem a Yorkem i k přátelské domluvě kdy není nouze o klábosení v místním baru nad pivem či vínem. Přestože má Agent svérázný postoj k řešení jeho případů a nejraději pracuje hezky sám bez parťáka. Tomu ale nebrání se sblížit nejen s místním policejním oddělením ale i s ostatními obyvateli města Jsou zde různí lidé Obsluhující benzínku, či prodejce zbraní Veterán z Vietnamu vlastník vrakoviště atp... a ti všichni jsou ze začátku podezřelý. Není divu že Yorkovy se začíná zdánlivě jednoduchý případ postupně zažírat do kůže. Vždycky když prší, mám z tohohle místa deprese Ano, legenda co se traduje už několik let a hlavní podezřelý je osoba v červené pláštěnce než ale budete moci stanout tváří v tvář nejprve se bude nuceni prokousat celkem 25misemi rozdělené do 3kapitol. Nutno podotknout že si to chce vyhradit čas protože tuhle hru i s cutscénami a rozhovory neproběhnete za jedno ani za 2odpoledne a možná že ani za 3. Tímto se dostáváme k nepřátelům ty se totiž okoukají už hned ze začátku což je škoda zasloužily by si určitě trochu té originálnosti. Arzenál ten každý dobrý agent má Zbraní není moc je zde klasická pistole která je nejslabší ale zase na druhou stranu asi i nejpoužívanější díky neomezenému střelivu. Na vesničany stačí povětšinou jen pár ran a tudíž souboje nejsou nic hrozného a tady se vyloženě zaseknout ani nedá. Pak zde máme samopal to už je lepší větší zásobník a i lepší účinnost a nábojů se většinou povaluje celkem dost. Brokovnice spolu s revolverem je možná nejúčinnější jenže zato nejpomalejší a vyloženě díky dlouhému přebíjení otravné zbraně. Pak je tu ještě pár chladných na blízko meč a golfová hůl nebo nože kterých je ale třeba mít trochu více vypotřebovávají se po zásahu. Ještě klasická M4/16 ale ta ničím nepřekvapí ani neurazí. Točí se mi občas hlava Ovládaní je poznat že bylo převzato z gamepadu tedy na klávesnici to hratelné je jen si třeba zvyknout na trochu nepřesné míření a vlastně díky nepohyblivé kameře značně limitované, po vzoru Residentů 4-5 nelze chodit tak je třeba stát a naučit se i tak střílet kdo hrál obě nebo jednu zmiňovanou hru nebude s tím mít sebemenší problém a kdo ne tak se to naučí. Kromě střílení si ještě zaslouží poměrně velkou výtku i řízeni u vozidla to je jedním slovem nejen bez základních néli skoro žádných vlastností o fyzice ani nemluvě a když náhodou začne pršet což zde je celkem často, auto se chová jakoby jezdilo po ledu a nemá problém smykem se převrátit na střechu, chápu že hra není arkáda natož simulátor ale vzhledem k tomu že téměř polovinu hry hráč prosadí za volantem čekal bych trochu té péče aby se hráč cítil že jede v automobilu nikoliv jen v nějaké krabici bez kol. Nevím proč ale bolí mě hlava Zvuky at už parádní zvuk v pozadí či dabing postav si zaslouží rozhodně plus a díky tomu hra je více uvěřitelná a hlavně patřičně hororová a občas není nouze i o vtipné momenty podkreslené právě parádní zvukové stránce na které si daly autoři velmi záležet a každý správný fanoušek to rozhodně ocení. Aby bylo odstraněno něco co neexistuje... Technická stránka je asi nejslabší část celé hry i když jsou modely postav celkem hezké a vozidla nepostrádají potřebné detaily. Prostředí by si určitě zasloužilo více, je prázdné působí mrtvě a není zde nic zajímavého, a přestože je hra celkem nenáročná tak krom dokreslování a to i předmětů blízkých při jízdě autem což je v dnešní době celkem ostuda a naposledy tímto trpělo GTA IV na konzolích když bylo bez harddisku.Tak i občasné škubání při hře samotné není to nic hrozného , zřejmě se jedná o mouchy konverze ale být to nemuselo. Tedy vše špatné jakto bývá zvykem zůstalo a vše ostatní se vrátilo Grafika i když neurazí je hodně pod dnešním průměrem a zaostává proto nelze moc pochopit že hra má na harddisku přes 5gb možná kvůli celkové rozlehlosti a filmečkům i ty by zasloužily trochu více práce po vzoru grafiky jsou zubaté a trpí taky popotrháváním. Celkově je hra ale sama osobě dobrá , je zajímavá a i když už jsme podobné viděli a hráli, nevidím dlvod proč by jí každý věrný fanda hororu měl vypouštět není dokonalá ale zaujme a na chvíly i zabavý. Tak by jí měl zkusit určitě každý kdo se nebojí že by byl zklamán. Verdikt: Horor který se celkem vyvedl a kdo mu odpustí pár much které zůstali z konzolý, má zaručeno že se bude bavit a taky si vzpomene na starší pecky typu Silent hill, Resident evil a možná zapadne a odejde nepochopen to neznamená že by měl být opomenut. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 6/10

  • Battlefield 4 - Singleplayer "Svědkem Interaktivního zločinu" 2 Roky uplynuly jako Voda, a my Hráči jsme se dočkali dalšího pokračování ůspěšné válečné hry. Battlefield 4 Sliboval toho spoustu ale dodržel opravdu Všechno ? Minimálně tedy po stránce Grafické a zvukové. Hratelnost zůstala dá se říct při starém. Hlavní tahák je jako vždy v předem naskriptovaných situacích typu padajícího Mrakodrapu. Či snad jinak neovlivnitelných částí hry. Mezi která patří i jinak zlomové okamžiky rozhodování se ... Vše sledujeme z pohledu vojáka Reckera, ten se prokousává vlnami nepřátel a s týmem, dalších 2 zoufalců se snaží zvrátit pohromu a zachránit svět. Klasická zápletka by dá se říct byla. Hlavní aktéři jsou celkem dobře zahráni a jejich dabéři přinejmenším ujdou ani zvukově hra na tom není špatně tak v čem tedy je hlavní problém. Kolik lidí si zabil, tolikrát si člověkem Herní doba se vztahuje na cca něco málo přes 4hodiny, tak se nedá moc čekat že by si hráč nikterak své běsnění užil. I přesto zde krom předem naskriptovaných míst s respawnem nepřátel... je pár situací a vraždění dostává jiný rozměr byt´ jen na malou chvíli, jedná se o ty části hry kdy se hráč projede nebo respkt má možnost projet v koridoru ( který končí zábranou) ve vozidlech v tanku, nakladáku a v čínském transportním tanku kratké ale o to zajímavější to potom je. Jinak akce je klasická at uz pěšmo nebo ve vozidlech, neustále přibývajicí vojáci at uz čínské nebo později Ruské armády ,které likvidujete postupně rozšiřujícím Arzenálem který je celkem velký a má krom klasických pušek i protitankové kousky. Neboli taky Upgrady. Armáda jednoho, Válka milionu Právě ony upgrady, neboli odemykatelné zbraně jsou z jednou novinek, a celkem potěší pak není akce jen bezduchá ale je bezduchá a zároveň i s motivaci do další bitvy mise. Nepřátelé jsou klasičtí občas překvapí a potrápit dokáží i na střední obtížnost celkem slušně, žádné reálné natož taktické schopnosti od nich však nelze čekat, jedou si podle "scénáře" tedy když jim přistane pod nohou granát symbolicky uskočí , kryjí se a střílí z úkrytu a tím jejich výčet manévrovacích schopností končí. Jejich síla totiž tkví v kvantitě a ta vás nekompromisně nepustí nikam dál, aniž ji pečlivě nevyčistíte může se to zdát otravné ale to už v tehle hrách tak bývá na druhou stranu to aspoň není jen o střílení ale i správném míření, každopádně nelze zapomínat na to že se jedná o arkádu a rány do hlavy musí být většinou minimálně 2 v horším případě i tři. Ráže 50 Účinnost zbraní je diskutabilní a spíše prapodivná , bez míření se nedá pomalu trefit na delší a střední vzdálenosti skoro nic, zato s brokovnicí se dá uzemnit i silnější protivník na 1-2 rány. Tudíž to nejhorší nastává při početných skupinkách nepřátel nelze se tedy divit, že nejen dochází občas i na akční hru celkem rychle munice (po nepřátelích lze zbraně sbírat ) také trpělivost a s tím že díky tomu některé úseky je nutno i opakovat vícekrát dokud, si člověk nezapamatuje polohu nepřátel. Stereotyp se dostaví totiž poměrně rychle a ještě dříve než ve třetím díle si troufám tvrdit alespoň v mém případě tomu tak bylo. Zvuky dalekých výbuchů Zvuková stránka je opět perfektní a není ji co vytknout, hudba hraje pěkně a celkově je příjemná na poslech, i zvuky zbraní , kulek a průstřelu zdí výbuchy a vše je takové jaké má být. Člověk je naladěn a vtažen do dění a nemá si nač stěžovat, tím by se dalo říci že ale pozitiva jaksi byla vyčerpána. Slunce ta Velká zářící koule Engine prošel opět grafickým vylepšením Vše je lesklejší, uvěřitelnější a hezčí jenže také HW si vybralo svoji, odměřenou dan. Sice se nedá očekávat že by hra "frčela" se vším všudy i na vysoce Průměrných/ mírně nadprůměrných sestavách... jenže když už dojde ke snížení detailů a navracení se zpátky do dob, Bad company člověk by čekal že hra pojede aspoň v nějakých těch +- 25-35 obrázcích, opak je pravdou a hra tak dokonce i jela, jen pokud nedošlo k většímu dění na obrazovce (výbuchu, sutinám kouskům, úlomkům) poté hra a převážně v otevřených prostorech haprovala skákala z 20 možná i na méně. Na druhou stranu, před lety Crysis mělo podobnou grafiku a nejelo skoro nikomu. Samotný zážitek nebyl víceméně narušen a hra se dala i dohrát pak nastává jen menší otázka zdali ten Singleplayer stál za všechno to ůsilý ... Nestál i stál Příběh byl klasické klišé a i na pár možností volby, ničím nevybočil ba se mi zdál ještě kostrbatější a slabší než minule. Recenze Singleplayeru je jen čiště o informacích a hlavní tahák je samozřejmě multiplayer, dalo by se říct že Singleplayer nebyl žádná příprava ale ani neurazil jen doufám že příště už bude lépe, protože Singleplayer by měl být také o něčem a né jen doplňkem ke hře. Verdikt: Standardní porce, lehce nahořklého salátu, která se pomalu ale jistě stává lehce ohranou, nepřekvapí a zároveň zabaví, neměla by ale i trochu něco více... 7/10 celá recenze

    Hodnocení čtenáře 7/10

  • Žily byli, dva bratři , oba ztratily za tragických okolností matku, jejich otec zrovna na tom není dvakrát tak dobře, a tak se po poučení vydávají na nečekanou cestu... Ve dvou se to lépe táhne Na začátku hry si člověk, může již vyzkoušet zmíněné ovladání dvou postav, a to najednou. Ůkol to není ne nemožný ale celkem těžký a vyžaduje, nutnou dávku trpělivosti a pevných nervů, těch si člověk užije až až. HLavní premisa je totiž netradičně pojata , ( určitě ve dvou v coopu by se to hrálo , asi i lépe) však i pro jednoho hráče je to stravitelné a za ten zážitek hra určitě stojí, Bratři se doplnují ve všech věcech, souměrně dle využití Například: Mladší s pomocí staršího, vyšplhá na vyvíšené místo aby mu hodil provaz či přehodil páku atp... hlavně tahle "dělba práce" je největším tahákem , příběh totíž není nijak vyjímečný a nevybočuje ze zažitých stndardů , ja už jsme si zvykly. Cesta s nejasným koncem, ale přímým cílem A tak se vydají na cestu, přes rozličné lokace, kdy počáteční vesnici , vystřídá mnohem drsnější příroda, a právě tam začíná pořádné dobrodružství , nečekejte velkolepé boje s bosy, jen tu je sprška triviálních hádanek, některé dokonce vyžadují , občas zapojení mozkových závitů ale nic co by průměrný, hráč znalý anglického jazyka (alespon trochu) nezvládl - většinou se jedná o spravného řešení a není to nic na dlouho což se dá říct bohužel i o hře jako takové. Malebný to svět na pohled Lokací je tak akorát, a rozhodně se nikdo a nikde , nikdy nudit nebude, i kdyby přece jenom k tomu došlo, jsou zde lavičky tzv. a tady se dá odpočinout či rozhlédnout po herní ploše. Právě od vábné vesnice po né moc vábné, lesy či hory a poté i hrad. Je stále co obdivovat Grafika je totiž spíše hezká, než aby přetékala efekty a odlesky a bůhví čím jesště, neurazí a animace celkem ujdou, do téhle hry by to ani nic jiného být nemohlo. Jen možná zmínění, bratři a celkově postavy mohli být uvěřitelněji, zpracováni takhle působí až moc komicko- pohádkovo kresleným pocitem, nic hrozného a jde spíše o zvyk, na co si člověk asi moc nezvykne je proměnlivá kamera. Nevidím , jsem poněkud zmaten Ano, kamenem ůrazu, je nešikovná kamera . častokrát se stane, že kvůli kameře jeden bratra , není vidět a ve většině případů to končí i smrtí a restartem checkpointu a zlověstným zvukem. Právě při náročnějších situací to trošku naštve, našstěstí se nestává tak často a věetšinou se snaží s postavam držet krok. Hudba kterou slyším... avšak nevidím Zvuková stránka je na obstojné ůrovni, při dramatickýcgh situací hraje podle scény a nestane se že by se omrzela, to je další část která si zaslouží aby se o ní napsalo pár vět, není monotonní , poslech se hodí do všech situací a i zvuky mají svoje místo, vyplní ho se vším všudy. Konec nadohled Je možná trochu smutné, že když se hra začne, vyvrbovat a celkem zajímavě nastává právě její konec. To ovšem nebrání si hru užít , zábavná byla a na pár kiksů by mohla být ještě lepší a o co víc že dokázala i zaujmout mně neadventuristu a to už je myslím co říct. Verdikt: Poctivá adventura která, se snaží jít po vzoru (ICO) ale vlastní cestou a s vlastnímí prvky, pobaví a nikdo by si neměl, nechat tuhle zajímavou leč krátkou cestu "dvou synů". celá recenze

    Hodnocení čtenáře 8/10

  • Konečně po dlouhých šesti letech vyšla očekávaná hra, modla konzolových později i pc hráčů. Opět se vracíme do gangy prolezlého Los Santos, začátek hry si netradičně nezadá s filmy z konce 80 a začátku 90 let. Ostatně jako celá hra, která se nese právě v duchu Snažil jsem se být lepším člověkem Prolog při zpackaném přepadení banky je sice jen a pouze začátkem hry a příběhu však se zde seznámíme s oběma hlavními představitely. Projdeme si vylepšeným , zaměřováním a osaháme základní herní prvky to se už ale stalo před 9lety a nyní se dostáváme do Lost Santos kde získáváme pod kontrolu, Franklina Clintona černocha z chudinské školy , ten právě maká společně se svým kámošem Lamarem pro člena Armenské mafie v jeho nudném Autoservise a hned první mise způsobí menší poprask aby pak v další šel do špatného domu, okrást Michaela a ten rázně přehodnotil právě jeho dosavadní život a hlavně plány. Hra zde teprve začíná být zajímavější a bohatější. Máš na vybranou, budˇ budeš makat pro mně nebo budeš pod kytkama Příběh Michaeala a hlavně zásadní , nebo respektivě jedné z hlavních postav se postupně promítá před hráčem pomocí cutscen a misí. Po chvíly se totiž dozvíme že má rodinu a snaží se napravit a jak už to tak bývá , nic nepůjde tak jaksi představoval a zanedlouho se dostane opět do vědomí policie , o to hůř když právě je pod ochranou FIB, po první větší akci bude muset ze sebe setřást nechtěnou pozornost. Kontaktovat Daveyho a konečně se někam posunout nebo spíše začít pomáhat tak jako tak bude to jízda která bude pořadná a plná akce a výbuchů až do konce hry. Krásy velkoměsta Vy ale nejste po vzoru, ostatních dílů opět nikterak vázáni plněním misí ba naopak otevřený svět , přímo vybízí k jeho prozkoumání a že je zde toho opravdu hodně se přesvědčíte už na samotném začátku hry. At´ už jenom projíždíte městem a sledujete dění nebo plníte vedlejší ůkoly nudit se rozhodně nebudete nikdy a nikde. Ještě před představení novinek a nových možností je třeba zmínit i povednou grafiku která od 4 dílu doznala , malých/velkých ale i zásadních změn. Hlavně a hlavní je že všechny textury jsou ostřejší a nasvícení je opravdu na vysoké ůrovni, je prostě vidět velký kus práce kterou autoři odvedly. Je jedno jestli sledujete krásný západ slunce nebo jen děšt stékajicí po silnici a vytvářejicí výbornou atmosféru , všechno bylo provedeno výborně a hezky a detailně, rozhodně Euphorie od minula doznala spousty změn , postavy jsou detailnější a třeba jim zůstávají díry po kulkách v těle či umazané oblečení od krve. Radost se koukat je na každém rohu a v podstatě na všechno. Volné aktivity a blázni Ve městě je toho na zábavu hodně , Tenis , golf jsou jen třesničky na pomyslném dortu a toho je tady spousta , pro vylepšení vlastností je zde , Triatlon jízda na kole, běh , plavání , později i pouliční závody , závody Offroad ctyřkolek či člunů , šipky po fázi s Trevorem i lovení , seskoky padákem atp atp... je toho spoustu a kromě toho tu ještě máme náhodné situace , Okradení někoho po dopadení pachately máte možnost vrátit nebo si nechat lup či kolo , můžete přepadávat obrněné vozy , pomáhat kolemjdoucím třeba někam je dopravit , pomoci s gangstery , někoho zachránit a tak dále , není to jen pro pouhou zábavu je to i důležité pro splnění hry na 100% , a to vám věru bude trvat i dlouho po dohrání příběhu, to mi věřte, věeru pravda. Tedy jestli budete chtít. Žít Americký sen Vy ale přece jenom jste v roli gangstera mneboli gangsterů a to je to hlavní tady si nikdo na nic nehraje a vaše nápln, je v podstatě jasná dostáváte peníze za dobře odvedenou práci a že jí bude. Mise jsou originalní a když už jste v nějaké máte pocit, že tam vážně jste a svět je pro vás autentický a vy ho žijete, i se slastmi a strastmi života. Je celkem jedno jestli zrovna jedete pro "svědka" přímo do centrály FIB aby jste ho potom pomocí Trevora snažily přimět mluvit, dit proboha šlo o národní bezpečnost a boji s terorismem ano i taková situace zde je , je to jedna z mnoha kterým budete čelit. A už ted si můžete být jisti že se budete setsakramentsky bavit a právě zábava je a vždy bude hlavním mottem hry. Být svědkem zločinu Charaktery oproti předchozímu dílu jsou tentokrát tři a až na vyjímky se dají libovolně přepínat v průběhu hry, a tak je zastihnout v překvapivých situacích, protože kdyř zrovna za ně nehrajete oni stále hrají a žijí vlastním životem. Franklin, Michael a Trevor tři hlavní postavy a také později komplicové a tak trochu přátelé v dobrém i zlém. Franklin vyrostl v chudinské čtvrti Los Santos a po vzoru ostatních jemu podobným , tíhl už od mala k ulici a byla mu druhým domovem, je mladý nezkušený a postupně se z něho stane gangster na ůrovni. Jeho život není nejlepší a navíc žije až s přespříliš feministickou tetou denise. To se ale rázem změní a začne dávat hlubší smysl po "navštívení" Michaela. Michael Bývalý vysloužilý zločinec , který se snaží věst spořádaný život a od kriminalní činnosti se držet co nejdál to jde, jenže jak víte jednou zloděj ... Navíc žije pod jinou identitou, protože po poslední akci která nedopadla nejlíp se zapřísáhl, že s řemeslem skončí ma rodinu se kterou si zprvu moc nerozumí ale časem se s ní vzhledem k okolnostem smíří. Protože se rozhodl být svědkem, a FIB (obdoba FBI) mu zajistila novou identitu dříve Townley nyní de Santa vše ale natruší příchod Trevora a ten se rozhodně nebude jen ptát. Z jeho života toho víme jen velmi málo, je spíše tajemný , podle jeho vyprávění vyrostl kdesi na hranici mezi Kanadou což je pro něj stále jeho rodná země, mají rád. Ale nezůstal v ní dlouho a zžejmně kvůli né moc hezkému dětství vstoupil v roce 80 - 90 do armády jako pilot, naučil se řídit stíhačky ale mnohokrát pomůže i s helikoptérou bez které byto ani nijak nešlo , je to cholerik a pro ránu nejde daleko, zároven´ má rád alkohol , zbraně a ženské což vidíme na začátku jeho fáze hry a nutno podotknout poněkud drsném. Sám je ale citlivá duše a narozdíl od jiných vrahů prožívá emoce, má rád humor černý i klasický s Michaelem byli dobrý tým kdysi než, odešel a nedal mu vědet to se přece kamarádům nedělá a tak mu to dá později co ho najde pocítit na vlastní kůži. Protože jeho poslední léte nebyli nejlepší, drogový byznys a hlavně boje s ostatními burany mu otupěly charakter a změnily ho až do morku kostí. Armáda, tanky , stíhačky či ponorka Ještě je třeba zmínit opět bohatý a rozmanitý vozový park . Vozidel a přibližovadel je mnoho a vybere si každý a popřípadě si je ještě za menší či větší obnos může nechat upravit a pořádně vytunit v místním Los Santos Autos. Zčneme na motorkách přes čtyřkolky , ponorky čluny skůtry , buginy jiné offroady a obdobu jakýchsi ferrari audi atp a třešničkou je armádní výbroj čítajicí kromě, džípu stíhaček bojového vrtulníku ještě i dlouho postrádaný tank , na výběr je opravdu toho přehršel a když auta omrzí stále tu jsou kola a snimi se da sjet třeba bájný mount chiliad a to si nezapoměntě přibalit i padák pro hladké přistání. Říkejte mi Ničitel Samotné deformace plechů doznali také celkem velkých změn, oproti předchozího dílu je zde možnost zničit dopravní prostředky až do takové míry, že se z nich stanou jen nepojízdné hromady šrotu . Detaily požkození jsou opravdu velké, až takové že krom vizualní stránky , ovlivnují i samotnou jízdu za což si autoří zaslouží velkou pochvalu. Alespon´ vás to naučí nebourat asnažit se při pronásledovaní omezit škodu na minimum. Rádio smyslem mého toulání Soundtrack je bezzeměny opět parádní a je vcelku jedno, jestli je člověk zaměřený na jednu určitou skupinu či skladbu. Ma na výběr opět s celkem dost stanic a at už rád RAp,HIPhop nebo Rock má na výběr a vybere si. Hudba minulá i přítomná či starší vždy je co poslouchat od pouze moderátorů až po hudební skupiny a kdyby to bylo někomu málo tak si nahraje vlastní a má opět na další dlouhé hodiny vystaráno. Zbraně a jejich využití Zbraně sami osobě doznali zásadních změn ale hlavně možnost jejich upgradu v pobočkách Ammunation je jednou z nejvítanějších, od většího zásobníku po baterku konče jinou kamufláží, je to hezké a hlavně nápomocné řešení svízelných situacích a vlastně ke konci hry se bez toho ani člověk pomalu neobejde Poslední velká rána Sečteno a skoro podtrženo, už nevím jaksi co bych dodal. Vše podstatné už shrnuto bylo a dojmy se postupně ještě určitě prohloubý spříchodem GTA Online jisto jistě. Nevím jak vy ale mně tohle příjde skoro jako vrchol, ted už bych mohl jen napsat 10/10 ale ono přátelé ani nic jiného my nezbývá hra je parádní a opět je o větší kus výš než jeho předchůdci tak asi jen třeba dodat že už ted být zvědavý na případné DLC a nebo rovnou na VI díl který podle mně už musí být celkem ultimátní aby předhonil tento. Pro mně asi hra roku a nejspíše to tak i zůstane, nevím nevím ale už ten kdo pochyboval by mněl mýt jasno a taky počítat s tím , že na tuhle hru jen tak nezapomene. Verdikt Je to neskutečné ale opět se podařilo, Vyvojářům z Rockstar splnit své sliby a my jsme si tak mohli zahrát opět , pořádnou hru která nemůže nebavit jen Jacka Thompsona a Právníky v USA. 10/10 ( vím že to je hranice ale já kdybych mohl dal bych i víc , protože dle mého skromného názoru si to prostě hra zaslouží ). celá recenze

    Hodnocení čtenáře 10/10

  • Deštivá noc, cesta do tmy a novinář s videokamerou Miles Upsher , to je začátek Adventurního-survival horroru od neznamých tvurců , na enginu z Fear a Condemned ale s nemožností se bránit a hlavní důraz je veden na přežití a nacházení důkazů, v čím dál tím více uzavírajicím se kruhu Sanatoria nyní spadajícího pod podivnou spolecnost Murkoff Corporation. Novinář ten těký chleba má Počáteční příjezd a chůze k strašidelnému baráku, ( ne nepodobný trochu Condemned, jen bez mrtvol) s videokamerou, na kterou se zaznamenává celý ten průběh "vyšetřování" , funguje i jako baterka osvětlý tmavá místa, jen je potřeba doplnovat do ní baterie, přirozeně a hlavně je to váš jediný - přítel v temných chodbách nejen - bez ní se neobejedete a bude pro vás velice cenná. Hlavní náplní je sbírání složek , které více přibližují okolnosti a odhalují souvislosti proč a jak, ovšem to co dělá hru tak dobrou a (ne) možná jedinečnou, je hlavně atmosféra a tak je na některých místech tak hutná že by jí neukrojil ani sebelepší nůž. Kamera nejlepší přítel v temnýcvh chvílích. Po pár minutách hry, se mnou bude každý souhlasit, kamwera je ve hře něco jako zbran, ne bránit ani mlátit se s ní nedá, zato funguje místo baterka jak už bylo zmíněno, funguje perfektně ( než jí člověk později ztratí) uvěřitelně a dokonce ke konci i celkem hororově když , je vidět přes ní i pár paranormálních jevů, i když ji člověk bude víceméně zapínat až v temnějších prostoprách a jinak jí ani moc neužije, bez ní by se cítil a byl naprosto bezradný. Ono také spoustu poznámek se děje právě, z pořízeného záznamu z kamery , působí to reálně a chůze s kamerou by si ne nezadalaza s nějakým tim "found footage" ale tady byl byl přímo áčkový. Lži, všude kolem nás Čím dále se člověk blíží ke konci, tím více odkrývá hrůz, které stáli na pozadí experimentů, experimentů s lidmi a měnicí je v zrůdy a přitom to jsou stále lidé, myslící ale už trochu jinak. Což se hlavnímu hrdinovy začne vymikat pomalu a jistě z rukou, jak se můžeme dočíst v poznamkách a začíná ho to , čím dál tím více pohlcovat, aby si stále říkal sám sobě že je normální ale je opravdu? Skřínka a postel je tvá poslední záchrana Nepřátel je sice jen pár druhů , zato dokáží i zatopit, nemají sice bůhvíjakou inteligenci ale s hororovymi zvuky všudypřítomnou tmou jsou nebezpečnější, bránit ani mlátit je o všem nemůžete, musíte si poradit jinak , jsou tu skřínky a postele a tam se lze přee nimi schovat ( někteřý ale prohledávají i skřínky) někde se lze schovat třeba i v krbu, nebo proste utéct což je ale až poslední možnost. Nutno říci ne až tak stasntá i když mnohokrát, vám zachrání život. Prouzkoumej, prohledej a hlavně vyvázni Nápln, celé hry spočívá i v hledání klíčů ke dveřím, karet bezpečnostních a zase klíčů , občas je třeba vypnout pumpu, pomocí ventilu atp , vlastně je to stále dokola jen se to mění, podle lokací a těch je samožřejmně celkem dost. Najít pravdu ? I kdyby mně to stálo život , chci ji vůbec vědět Sice se hra odehrává, celá v sanatoriu ( s vyjímkou asi 3částí kdy se člověk, podívá i ven ) dokonce i do mistního sytému kanalizace a vězenského bloku, a ůplně na konci do laboratoří Murkoff corp. Neztrácí to vůbec na své kráse ba naopak, hra je děesivá až do konce což je jedině dobře. Slyším, bouři za okny , kroky blížící se ke mně ... Stále věřím že to je jen sen, špatný sen... a já se brzy probudím... Hlavně zvuková stránka si zaslouží vyzdvihnout ta se autorům povedla, i když si člověk myslí že už slyšel a viděl všechno právě Outlast ho vyvede z omylu. Různorodá směs zvuků a skřeků hraje na tu správnou strunu, a at večer či přes den dokáže až do celého once hry děesit. Blíží se den, nakonec bych rád zde ještě pobil jen na okamžik Je to neduh dnešních her, alespon většiny z nich, nevím či bych to mněl brát jako negativům ale právě , krátkost hry zamrzí asi nejvíce da se sehrát prakticky i za jeden večer + (něco málo druhý den ) Potom znovuhratelnost , díky absenci vyšší obtížnosti je nulová, nakonec ani ten příběh s tajemnou minulostí a hlavně přítomností, není nic co by jsme neviděli, není to ani nic nekompromisně zapamatovatelného drží se zajetého "jednou a dost" i když se to může jevit jako banální a (hra přeci jenom je hlavně o atmosféře), mínus si bohužel zaslouží i grafické zpracování a to že engine z Condemned/Fear je opravdu starý a i přestože tady nevypadá tak špatně, některé textury působí spíše rušivým dojmem, a to není nic za co by mněli být hráči ani autoři rádi. K tomu je potřeba zmínit i kolísající Framerate , nic tragického to samožřejmně není ani to neruší zážitek ale občas nevím či načtením do nové lokace nebo snad občasné cuknutí, je způsobeno optimilizací nebo prostě jen bugem či něčím ( bylo to ve více hrách) při plynulosti hry to však spíše zamrzí , protože hlavně ke konci je při přeechodu nebo nějaké té skriptované akci, haprování spíěe bolestí, ale to je jen takový malý neduh a mohl být již spraven vyšlím patchem (hráno bez něj). Velké finále, či zpátky na začátek? Outlast je Dobrá, néli výborná hra, bude bavit adventuristy a i když tu moc pro ně vyžití nebude, vtáhne je aspon atmosféra , mně osobně se hra líbila a vůbec jsem nečekal že mně, neznámá hra takhle pěkně překvapí , ( veřím že dle konce , který tak ůplně uspokojivý nebyl, bude jednou i druhý díl). Hrál jsem Amnesii a i Penumbru ale tahle hra mně vzala za srdce , mnohem více uvidíme co Machine for a pigs ale pro mně, se bude muset hodně snažit protože tohle bylo parádní dílo, pro všechny fanoušky filmového ale hlavně herního hororu, to je celkem důležitý kousek a nechat si ho ujít by byl celkem hřích Verdikt: Příjemné bloudění, s kamerou v ruce a strachem v kalhotách, které zabavilo a i když jen nachvilku, ukázalo že horor může mít různé podoby, a strach je jen pojem toho viděného ale i toho cení na první pohled znát. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 9/10

  • Po 3 Letech se všichni věrní fanoušči dočkali , konečně dalšího dílu oblíbené špionážní serie. Tak by mohla začínat, recenze na nejnovější díl Splinter cell:Blacklist Mohla by začínat, i zcela jinak např. že v dalším dílu, se postavíme tajné organizaci zvané "engineers" která se ůtoky na centrální systémy a zakladny Amerických vojenských jednotek, snaží ochromit ameriku, v jejím nitru a tak by se dal shrnout začátek hry. Blacklist je podtitul ale hlavně se jedná o aktivaci odpočtu ůtoku na důležité body, vše závisí jen na stažení vojáků z konfliktních zon, pokud k tomu nedojde k dojde k zminovaným ůtokům na Usa, A tady se do role vrací Sam Fisher, omládl nám a jeho hlas se trochu změnil, přestože se hra (paradoxně odehrává až po Conviction) Začátek, se s nováčky nemazlý a rovnou hodí člověka do Válečné vřavy, Pád vrtulníku a na poctivou stealth akci se nenechá dlouho čekat. Zprvu je třeba zmínit grafické zpracování není nejlepší , ale ani to není nic extra a určitě by nějaké to vylepšení by mu rozhodně neuškodilo. ( Hlavně Cutscény působí občas až moc plasticky a postavy, tak moc uvěřitelně ne detaily , na detaily mohl být větší důraz) - I když toto u Xbox360 verze , řeší přídavný HD texture pack , nejedná se však o nic razantního. Ze začátku se dá i ošahat, ovladání to je klasické a nemělo by nikomu dělat, sebemenší problém se s ním sžít. Hratelnost , jde ve šlepějích předchozích dílů, Stealth zde není opravdu jen na okrasu, každé uspěšné zabití, je odměněno na konci mise bodovym ohodnocením, hlavně credits - herními prostředky nahrazující, peníze ( za ty lze, modifikovat zbraně, vylepšit vybavení samopaly lze osadit vším možným, jsou tu slzné granáty, všechno se hodí( podle toho v jaké misi, jste jestli osvobození rukojmích nic hlučného naopak Frag) Ted již, nápln misí, ta je jak se může zdát až (na pár vyjímek) víceméně stejná, a žádné inovaticní či revoluční prvky zde nenajdete. Jedná se vždy o dosáhnutí cíle ( hacknutí terminalů, pozabijení , zajmutí určitých cílů atp). Je nám nabídnuto celkem 11misí, které jsou odděleny Brifinkem a cutscenami, herní doba není kdovíjak dlouhá ale drží, se dnešní ho průměru. Protivníci jsou poměrně inteligentní a dá se říct, že na vyšší obtížnosti dokáží , i docela dost zatopit, nemůžete čekat, nějakou taktiku, pokud vás nezmrčí, drží se osvědčeného postupu, vyjímkou jsou ti kteřý maji helmu, a brnění, ( ovšem klasickým Execution modem se da, sestřelit a pak další ranou zabít, nebo se štítem, (pofobná taktika) V některých pozdějších misích, potkáme i odstřelovače , ti jsou však celkem snadno, vidět podle paprsku, a tudíž při troše šikovnosti se dá jim bez problému, proklouznout , on ani Sam není žádný marinák nebo rambo , na střední obtížnost ho 1-2 rány , pošlou do kolen bez problému. Mise mají různorodé lokace , od té americké základny, po guam věznici až třeba na rodnou půdu v americe. ( kde hlavně v poslední misi , jsem měl trochu problém, musel je jednoho po druhém vystřílet. ) Samožřejmně je zde přítomen i multiplayer, ( Nezkoušel jsem) a staré známé Spies vs Mercs. Ještě se třeba vrátit, k misím a vypíchnout jednu ve které se střídavě hraje za , Briggs (fps) a Sama ale jen jedna mise zato zajímavá. Tudíž když vše sečteme a podtrhneme dostaneme , kvalitní hru s charaktery které dobře známe z minule ( Grimsdottir,Kobbin atp- Charlie Cole možná ) A ve výsledku, jsme vlastně dostali , více než kvalitní hru ale povedenou špionskou akci po ne moc povedeném Conviction je to určitě , příjemné a mnoho hráčů i těch hardcore si to může užít ( Vedle klasických obtížností je tu i Perfecktionist a tam se dají všechny , usnadnující prvky vypnout) Mohlo to být, určitě mnohem lepší ale i horší a dopadlo to tak jak dopadlo ( sice zůstalo ve stínu, prvních 4 dílů ) zato zabavilo, a o to jde přeci především. Verdikt: Splinter cell: Blacklist nenaplnil možná upkbě všechna očekávání , ale splnil aspon to že se vrátil, více ke kořenům serie a o to fanoušci hry stály, nejvíce, překvapil a to mile. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 9/10

Všechny čtenářské recenze ▶

Něco o mně

"You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that" - Negan -> Im looser baby, so why dont kill me>- ><Trolling...never...dies>< "Čím více mínusů dostaneš tím více si zde na games člověkem, nezaáleží na názoru a jeho správnosti či špatnosti, oblíbení lidé vždy jsou adekvátně ohodnoceni. "Já jsem jeden z nich. FANS4ever. Trochu i unavenej životem, hrami a tak dále... -_- Já nevím, o co vlastně ve skutečnosti v životě jde ??? až na to někdo příjde tak dejte vědět;) Co dál? hmm dyslektik, disgrafik diskakulik introvert - co špatně přijímá (podvědomě) změny a potlačuje emoce... trpící aspergerovým syndromem https://en.wikipedia.org/wiki/Asperger_syndrome Vítejte na games kde se nepopulární názory mínusují naopak ty víceméně bšžné plusují a taky populární uživatelé... ale pššt. Život uniká mezi prsty je třeba ho užít ne přežít... https://cs.wikipedia.org/wiki/Asperger%C5%AFv_syndrom

Moje nejnovější hry v kolekci

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Siwtch, 3DS, DS, PS Vita, Android a iOS. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i pravidelné testy a novinky z oblasti hardwaru, podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Kingdom Come: Deliverance, Red Dead Redemption, Call of Duty, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield, nebo FIFA.