Změny v konceptu Splinter Cell Conviction
zdroj: tisková zpráva

Změny v konceptu Splinter Cell Conviction

17. 7. 2009 19:19 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Stealth rámec má být sice zachován, ale hra dostane výrazně akčnější příchuť.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Dlouhé čtyři roky ve vývoji, aby letos na podzim Splinter Cell: Conviction konečně zavítal na herní trh. A podle dojmů redaktorů na serveru IGN se zdá, že tohle čekání bude stát za to. Můžeme očekávat third-person akci s mnohem dynamičtějším a akčnějším hrdinou, jímž bude samozřejmě opět Sam Fisher. Tento však již nemá pracovat pro vládu. Bude hnán spravedlivou odplatou, bude totiž chtít pomstít vraždu své dcery. Díky tomu můžete čekat jeho hodně nesmlouvavé jednání.

Uvedené se projeví už při získávání informací od nepřátel, kde jim Sam neváhá otlouci hlavu o pisoár nebo o zeď. S tímhle úzce souvisí již dříve avizovaná velká míra herní interakce, takže k pacifikaci soupeře půjde využít třeba takový lustr. Navíc tu má být k vidění neobvyklé schéma, že pokud bude Sam někde schovaný a bude chvíli vyčkávat, začnou se vytrácet barvy, resp. výrazně zviditelní klíčové objekty, které půjde nějakým způsobem využít. Přičemž máte mít na výběr, jak daný předmět či věc použít, což definujete stisknutím adekvátního tlačítka.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Tlačítkové minihry ovšem mají hrát významnou roli také v častých střetech tváří v tvář, během čehož můžete být svědky netradičního příběhového podkreslení. Například během výše avizovaného drsného výslechu se na zdi může objevit text zohledňující, co si Sam právě myslí, nebo krátký flashback připomínající smrt jeho dcery. Hra má vůbec dosti často využívat textových podnětů a nápovědy, která vás následně posune dál. Má to mít lehce komiksovou příchuť, ale také styl a šmrnc. Palec nahoru dle IGN patří i za grafickou prezentaci, s vysokou mírou detailů a filmovými sekvencemi.

Důležitou zmínkou budiž ta, že stealth rámec má být sice zachován, neboli opět dojde na kradmé plížení u zdí či schovávání v temných zákoutích. Nicméně oproti minulosti nebude už tak všudypřítomný. Tvůrci navíc pozměnili koncept. Takže dojde např. na šplhání po zdech na způsob Assassin's Creed, s následnou likvidací hlídky jejím shozením přes ochoz. Pro pravidelné odstraňování hrozeb se nadějete i možnosti bezpečného obhlédnutí lokace nakouknutím z pod dveří, s automatickým zacílením nepřítele pro následné elegantní vtančení na scénu s rychlým headshotem.

Splinter Cell: Conviction se objeví na PC a X360 letos na podzim - více informací najdete na české fanstránce SamFisher.cz nebo v našem dřívějším zpravodajství.

Únik ze Splinter Cell Conviction  [30.5.2009 19:19 - levis]
Teaser trailer z Splinter Cell Conviction  [15.5.2009 13:13 - levis]
UbiDays trailery: Splinter Cell Conviction, Brothers in Arms Hell Highway, Haze, Assassins Creed  [23.5.2007 11:11 - jd]
Preview Splinter Cell Conviction  [5.5.2007 10:10 - jd]
zdroj: IGN

mart

Nejnovější články