Střípky na téma Unreal Tournament 2003
zdroj: tisková zpráva

Střípky na téma Unreal Tournament 2003

6. 5. 2002 21:41 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Zástupci dvanácti nejvýznamnějších sajt zabývajících se Unreal hrami byli o víkendu pozváni do sídla Digital Extremes v kanadském státu Ontario, aby si tam na vlastní kůži otestovali nadcházející pecku v podobě Unreal Tournamentu 2003 a poklábosili osobně s jeho tvůrci.

Unreal Tournament 2003 zdroj: tisková zpráva Jak se dalo očekávat, na povrch tak vyplavalo několik nových informací, které nejlépe shrnul server PlanetUnreal spadající do sítě GameSpy. Nejdůležitější zprávou ze všeho je ta, že v současné verzi UT 2003 je skutečně implementován Karma engine, díky němuž uvidíte ve hrách dosud nevídané věci co se fyziky týče, jako třeba realistické padání barelů ze schodů, různorodé umírání hráčů apod. - viz technology video. Dále bylo potvrzeno vydání hratelného dema Unreal Tournamentu 2003 někdy koncem tohoto měsíce, které by mělo obsahovat mód "bombing run", což je nový typ hry na způsob rugby (jeho podrobný popis v preview). Na základě ohlasů na demo se pak bude finální verze hry tak dlouho dolaďovat, než bude maximálně optimalizovaná a vychytaná - stejně, jako se tomu tak dělo u prvního dílu UT.

K dalším poznatkům lidí z PlanetUnreal už jen ve zkratce - velikost levelů by měla být zhruba stejná jako v jedničce a dočkáme se přibližně 3-5 předělávek původních UT map. Vylepšení by se měl dočkat systém cachování stažených modů z internetu (nevyprázdní se již po 30 dnech) a také umělá inteligence botů, kteří už tupě nebudou chodit po waypointech, ale budou si pamatovat i zóny, kde jim hrozí nějaké nebezpečí například od sniperů. Rovněž byly představeny tzv. adrenalinové kapsle, které při větším množství umožní krátkodobě rychlejší pohyb, což využijete například při útěku s vlajkou během CTF. Nakonec ještě stojí za zmínku informace z reportáže na UnrealCenter, podle níž bude UT 2003 narozdíl od prvního dílu hry vyžadovat unikátní sériové číslo pro hru přes internet (tedy stejně jako Q3A nebo CS 1.4), ale po lokální síti si prý vystačíte s jedním serialem (toto je problém např. Global Operations, kdy každý hráč na LANu musí vlastnit své unikátní číslo, jinak si prostě nezahraje).
zdroj: PlanetUnreal Obrázek zdroj: tisková zpráva

jd

Nejnovější články