Holandský magazín Chief do svého nejnovějšího čísla urval rozhovor s Davidem Cagem, ředitelem Quantic Dream čili vývojářů ambiciózní akční adventury Heavy Rain. Jak možná sami tušíte, kromě dva roky starého dechberoucího videa a střípcích informací jsme toho o ní dosud příliš nevěděli. Cage poprvé poodhalil závoj děje hry:
- Příběh se bude točit okolo 4 hlavních postav, jejich chápání dobra a zla i morálních rozhodnutí. Hlavním tématem bude otcovská láska k synovi.
- Co do stylu hraní Heavy Rain rozvine inovace, které do žánru přinesl Fahrenheit (předchozí titul stejných autorů).
- Cílem vývojářů není rozlehlý otevřený svět jako v GTA, ale spíš hustě zalidněné jednotlivé lokace jako obchodní domy nebo stanice metra.
- Po grafické stránce má hra jít až za hranice fotorealismu.
zdroj: Chief