Stačí? Ne? Takže to zkusíme trochu pomaleji.
Vývojáři ze Swordfish Studios pomalu dokončují práce na FPS, v níž se ujmete MI6 agenta jménem Andrew Sterling, se kterým se při potírání zločinu podíváte do HongKongu či na Střední východ. Zajímavostí je, že se designéři radili jak s britskou MI6, tak SAS, aby dokázali tohle dobrodružství orámovat jistým puncem autenticity. Svým dílem k tomu má přispívat i fyzikální Karma engine (údajně v mnoha aspektech srovnatelný s Half-Life 2), díky kterému půjde různě manipulovat s řadou objektů v obraze - jako je převrácení velké káry, za níž se pak lze mnohem lépe krýt! Jinak bude Cold Winter další v pořadí PS2 her, které běží na platformě RenderWare.
Samozřejmostí budou reálné zbraně, ke slovu přijdou i stacionární kulometná hnízda proti větším hrozbám (jako je vrtulník) a co hlavně, asi po vzoru šikovného McGyvera, zde budete moci (resp. muset) sestavovat nové předměty a věci z komponentů, jež najdete ve hře. Pro příklad - hadr, prázdná láhev a nějaká hořlavina vám dá do kupy oblíbený Molotovův koktejl. Přičemž některé z takto vyrobených propriet budou přímo klíčové pro konečný úspěch v misi, za všechny jmenujme kupř. výrobu a následné využití šperháku.
Cold Winter bude mít standardní konzolové ovládání, tedy levý analog pro pohyb, pravý pro zaměřování. Mezi dispozicemi hlavního protagonisty bude skok, přikrčení, sekundární atak tváří v tvář a hlavně zoom pro přiblížení potenciálních cílů. V souvislosti s akcí přichází připomínka skutečnosti, že bude možné mít jenom dvě zbraně naráz. A v souvislosti s akcí i závěrečná noticka o multiplayeru, nabízejícím obvyklé módy, které jednak půjdou hrát skrze multitap ve splitscreenu (pro čtyři hráče) nebo online (osm hráčů najednou).