RPGčka Lost Odyssey a Blue Dragon pro Xbox 360
zdroj: tisková zpráva

RPGčka Lost Odyssey a Blue Dragon pro Xbox 360

26. 5. 2005 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Hironobu Sakaguchi, tvůrce legendární série Final Fantasy a komerčně neúspěšného filmu Final Fantasy: Spirit Within, se ve svém studiu Mistwalker spolupodílí mj.

na dvou exkluzivních RPG projektech pro konzoli Xbox 360. Lost Odyssey a Blue Dragon, na něž si tímto trochu (vysloveně decentně) posvítíme.
Obrázek zdroj: tisková zpráva Blue Dragon má být sice svým způsobem tradiční RPG s kolovými souboji, ale akcí v reálném čase, která má výrazně odlišit hru od konvenční konkurence. Vzpomínáte si na ATB (active-time-battle) systém např. u Final Fantasy VII? Uvedené schéma přitom má být poplatné pro obě zde představené hry, stejně co rozlehlý 3D svět. Příběh Blue Dragon bude začínat v malé vesnici, kde se máte seznámit se třemi hlavními protagonisty, z nichž každý bude mít své stínové alter ego ve formě nějakého bájného zvířete (jako drak či fénix), jež bude měnit v průběhu hraní svůj tvar, v závislosti na výběru možností vybraného protagonisty.

Má tu být totiž známý systém povolání, díky kterému půjdou kombinovat rozličné schopnosti (nějakých 200!). Zdejší svět bude do značné míry evokovat FF, fantasy rámec s technologickými vymoženostmi, o které se podle všeho budete moci podělit i skrze online. Zajímavé může být vizuální srovnání s titulem Dragon Quest VIII, protože i tady design postav má vytvářet Akira Toriyama…

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

V o poznání dospělějším Lost Oddyssey máte mít pod gamepadem 1000 let starého hrdinu, co hledá odpověď na otázku, proč nemůže umřít. Zdejší univerzum bude ve víru průmyslové revoluce, která má mít hlavní motor ve využití magie. V příběhovém spletenci dojde na klasické politické intriky a rošády. A také emotivní scény, připomínající se skrze tisíc let staré vzpomínky… V Lost Odyssey mají být stejně co v Blue Dragon přebohaté možnosti kombinace různých skillů, bude se údajně jednat o zcela nový systém!

Co říci závěrem? Že jsou stále hlasitější skeptické připomínky o klesající úrovni série Final Fantasy - právě po odchodu Sakaguchiho. Že si tento japonský herní tvůrce pochvaluje vývojářské prostředí Xbox 360 a že by se oba zde anoncované RPG tituly mohly objevit na trhu v příštím roce. Nezbývá, než se těšit na nový svět, do kterého vás na křídlech fantazie odnese Sakaguchiho nová vize.
zdroj: GamePro

martin

Nejnovější články