První velký obsahový patch přidává do Hunt: Showdown i nové zbraně a granáty
zdroj: tisková zpráva

První velký obsahový patch přidává do Hunt: Showdown i nové zbraně a granáty

14. 5. 2018 10:15 | Preview | autor: Adam Homola |

Kooperativně kompetitivní akce Hunt: Showdown je v programu předběžného přístupu teprve pár měsíců, ale i přes nedodělky, problémy a smíšené reakce si hra udržuje aktivní komunitu. Vývojáři navíc nejen na Steamu pilně komunikují a teď vykomunikovali a rovnou i vydali první velký obsahový patch.

Ten do hry přidává spoustu věcí, ale ještě mnohem víc jich mění, upravuje, ladí a samozřejmě opravuje hromady bugů. Patch na váš virtuální herní účet připíše také čtyři tisíce dolarů jako kompenzaci za problémy s odpojováním, pády hry a ztráty lovců.

Hlavním tahákem patche jsou ale především nové zbraně. Těch je rovnou pět, se třemi různými puškohledy na velkou, střední a krátkou vzdálenost:

  • Mosin-Nagant M1891 Sniper (puška s puškohledem na dálku)
  • Nagant M1895 Deadeye (pistole s puškohledem na krátkou vzdálenost)
  • Sparks LRR Sniper (puška s puškohledem na dálku)
  • Vetterli 71 Deadeye (puška s puškohledem na krátkou vzdálenost)
  • Winfield 1873 Marksman (puška s puškohledem na střední vzdálenost)

Když dojde na nejhorší, můžete nové i staré zbraně odložit a použít dva nové taktické granáty – jeden je omračovací, zatímco druhý vypouští jed.

Novinkou je také tucet nových vlastností jako například Resilience, Steady Aim, Kiteskin, Iron Sharpshooter, nebo třeba Bulwark. Tvůrci přidávají také jedenáct nových obleků, upravují čitelnost mapy a mění architekturu úrovní v oblasti s bossy.

Vylepšují také obrazovku Bloodline, kdy má být nyní mnohem lépe čitelný váš celkový progres. Mimo jiné došlo i na změny počítačem řízených nepřátel, kteří se budou objevovat v blízkosti různých indicií náhodně, a především ve větších počtech. Výzvou tak nebudou „jen“ bossové a ostatní hráči, ale nově by vám měli dát zabrat i obyčejní nepřátelé.

Tvůrci také nově přidávají fall damage, který vás z běžné výšky poškodí a z velké výšky (vysoké střechy, kostelní věže apod.) rovnou zabije, takže pozor na to. Pro změnu se ale zase zvyšuje odměna za zabití bosse a nezapomíná se ani na tolik potřebné změny inventáře.

Různých úprav, oprav, a především ladění balancu jsou snad stovky. Zájemci co chtějí být v dokonalém obraze se mohou začíst do pekelně dlouhých patch notes na Steamu, ostatní si mohou hru aktualizovat a začít „nový“ Hunt: Showdown rovnou hrát.

Nejnovější články