První ukázky a pořádné info o Conflict: Global Terror
zdroj: tisková zpráva

První ukázky a pořádné info o Conflict: Global Terror

29. 1. 2005 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Chystaný čtvrtý díl akční série Conflict vývojářského týmu Pivotal Games se jmenuje Conflict: Global Terror.

Jeho tématem je boj proti celosvětovému terorismu. Tvůrci se prý nechali (stejně jako v předchozích hrách) inspirovat skutečnými událostmi, děj však tentokrát zasadili do blízké budoucnosti a teroristické organizace, které zde budou vystupovat, si vymysleli. Nicméně, opět se zde setkáte s původním čtyřčlenným zásahovým týmem, který se nyní ale soustředí na potírání terorismu a čeká ho boj hned s několika různými teroristickými buňkami. Ty jsou, jak hráč zjistí během 15 misí, ovládány jednou centrální silou se svou vlastní agendou.

Podle rozhovoru na CVG je odpoutání se od striktního realismu ve hře pro Pivotal Games velmi osvěžující záležitostí, která jim navíc umožní i takové věci jako rozsáhlejší změny u vozidel, zbraní i nepřátel, od čehož si mj. slibují i mnohem variabilnější hratelnost. Kromě toho, technologie, na které je Conflict: Global Terror postavena, byla značně poupravena, 3D engine byl přestaven a skýtá tak nyní mnoho nových efektů a nové jsou rovněž enginy pro animace a fyziku. Díky těmto změnám navíc zbyl prostor i pro zdokonalení AI - nepřátelé se snaží krýt a pohybovat v pozicích tak, abyste je nezahlédli, iniciují křížovou palbu či házejí granáty se slzným plynem, když už nevědí kudy kam, apod. Tohle všechno dohromady vám prý dá pocit hollywoodského pojetí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ale abychom byli konkrétnější, Global Terror vás vezme do celé řady různých zemí - Kolumbie, Jižní Koreje, Ukrajiny, Čečny, severní Afriky, na Filipíny i do Kašmíru. Prostředí, ve kterém se budete pohybovat, bude různé - budovy (př. opuštěná chemická továrna) i široká venkovní prostranství (horské oblasti Kašmíru, ad.). Dočkat byste se měli poměrně velké volnosti pohybu. Zdi budov prý neslouží jen jako dekorace nebo úkryt, jsou prý plně začleněny do akce. Budete moci (zrovna tak, jako vaši nepřátelé) šplhat po žebřících, lézt po bednách, šplhat po stěnách, přeskakovat zábradlí, aj.

Opomenout nesmíme ani změny v systému ovládání, který má být nyní mnohem intuitivnější a vybaven volitelnou nápovědou. Pivotal Games se rozhodli odstranit ze hry systém automatického zaměřování, který sice fungoval v předchozích dílech dobře, ale tentokrát nějak nešel dohromady s AI. Nový systém je prý mnohem "tradičnější" a přirozenější. Také to bude znamenat větší výzvu pro hráče při online hře (která nebude chybět u všech tří platforem - PC, Xbox a PS2). Dále se tvůrci snažili usměrnit systém příkazů. Bude prý snáze použitelný. Aby toho nebylo málo, tak jej navíc vybavili novou funkcí "odloženého rozkazu". Nastavíte prostě jakýkoliv rozkaz, který pak - až bude třeba - stisknutím jediného tlačítka spustíte. Vydání Conflict: Global Terror je naplánováno na letošní podzim.
zdroj: CVG

korgull

Nejnovější články