Phantomové aneb THEY ovládají mechanické roboty
zdroj: tisková zpráva

Phantomové aneb THEY ovládají mechanické roboty

6. 9. 2007 8:08 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Zabíjení nepřátel nadvakrát i vysvětlení originálního systému zbraní v nových podrobnostech o ambiciózní FPS.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Od pondělního odhalení ambiciózní FPS THEY od ruských Metropolis (autoři Infernal, v naší recenzi 72%) se objevily další informace, zpřesňující příběh hry, její dvojí nepřátele i netradiční systém zbraní:

  • Děj se bude odvíjet před londýnskou olympiádou v roce 2012, kdy městem otřese série teroristických útoků.
  • Singleplayerová kampaň zabere cca 12 hodin.
  • V počátcích hry budete bojovat proti invazi robotů, zhruba v pětině pak získáte schopnost vidět také Phantomy (podoba/jméno z 1. filmu Final Fantasy), kteří mechanické stroje ovládají.
  • Abyste robota zabili, musíte z něho nejprve odstřelit Phantoma, jenž se následně buďto usadí na jiném mechanoidovi, nebo odlétne zpět do kosmu. Ze sofistikovaného robota před vámi zbude neškodná rachotina.
  • Někteří nepřátelé budou silnější ve dne, jiní v noci. V závěru Developer Walkthrough videa je na obzoru vidět obrovského kráčejícího Phantoma, jednoho z herních bossů.
  • Podpora AGEIA PhysX karet a zničitelné prostředí, takže budete moci bourat nejen sloupy na ulici, ale rovnou celé budovy, přičemž za některými objevíte zkratky nebo najdete power-upy.
  • Neotřelé scénáře v multiplayeru: oba hráči např. dostanou 200 bodů na nákup vylepšení, načež duel vyhraje ten, který si ze součástek postaví účinnější zbraň.

zdroj: Archiv


THEY Developer Walkthrough video 1. část (pokračování zde)

Vzhledem k Borderlands asi THEY nebudou první hrou s neobykle rozsáhlým zbraňovým arzenálem, přesto si tento systém zaslouží zmínku. Na začátku každé úrovně přepnete do 3D virtuální konzole, kde budete moci měnit části vaší zbraně (jako když děláte tuning auta). Nejen, že tím pádem lze např. vytvořit odstřelovačku, která pálí granáty, nebo pistoli, zmrazující zasažené nepřátele, ale dokonce budete moci měnit rozptyl, rychlost střelby či kolik nábojů se do té či oné zbraně vejde. Předtím, než si jednotlivé kombinace namapujete na klávesy 0-9 jako v běžných FPS a vrátíte se zpět do hry, budete si moci zbraně vyzkoušet na virtuálním cvičišti. A protože jednotlivá dílka půjde také nalakovat či obarvit, doufají autoři, že si jednotlivé klany v multiplayeru třeba vyrobí vlastní zbraň, podle které je poznáte.

THEY jsou ve vývoji teprve čtyři měsíce, nelze se divit, že datum vydání je tedy plánovano až na jaro 2009 pro platformy PC, X360 a PS3.
zdroj: GT, IGN, GGmania

levis

Nejnovější články