Pár novinek z chatu o Splinter Cell
zdroj: tisková zpráva

Pár novinek z chatu o Splinter Cell

24. 11. 2002 22:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Ve čtvrtek 21.11.2002 se konal na sajtě ThePlatoon chat s vývojáři ze společnosti UbiSoft na téma jejich už dva roky připravované third-person střílečky inspirované dílem Toma Clancyho - Splinter Cell.

Splinter Cell zdroj: tisková zpráva Protože byl zveřejněn záznam z tohoto chatu, můžeme se s vámi podělit o pár poznatků, které z něho vyplynuly. Především jsme se dozvěděli, že se do konce tohoto roku chystá Ubi Soft vydat pouze Xboxovou verzi této hry. Začátkem příštího roku pak bude následovat PCéčková podoba, avšak nikoli pouhý port na PC, i když si budou obě verze velice podobné co do hratelnosti. Chat obsahoval i jistý náznak toho, že tvůrci pamatují také na hráče vlastnící i jiné platformy, protože by prý v případě, že hra uspěje, rádi vyrobili také verze pro další konzole. Stejně tak UbiSoft nevyloučil, že bude-li hra mít skutečně úspěch, dá se uvažovat rovněž o jejím dalším pokračováním.

Nás ale nyní zajímá především verze pro PC. Vývojáři uvolnili informaci, že se v současné době zabývají hratelnou demoverzí Splinter Cell, tudíž bychom se s ní mohli setkat už v polovině prosince. Bohužel pokud zrovna nevlastníte Xbox asi těžko budete moci srovnat, jak to je s tvrzením tvůrců, že hraní PC verze bude velice podobné zážitku ze zkoušení verze Xboxové. Nezbývá asi než v tomto ohledu Ubi Softu prostě důvěřovat. I když je hra navržena z pohledu třetí osoby, volnost kamery by vám měla poskytnout skoro tentýž pocit, jako byste hráli nějakou FPS.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Některé tazatele na chatu také zajímalo, zda bude nějaký rozdíl mezi normálním obtížnostním levelem a tím nejtěžším. Pokud to zajímá i vás, pak vězte, že když se vrhnete do hry nejtěžšího stupně, vaši nepřátelé budou mířit o něco přesněji, váš život bude o něco chatrnější a vůbec bude podstatně složitější se zbavit nepřátel, když už vás jednou zbystří. Na vývoji Splinter Cell se mimochodem podílí také člověk jménem Mike Grasso, jenž dělal technického poradce při tvorbě Rainbow Six. V případě této hry působí jako konzultant přes zbraně, přístroje a jejich použití. Velký vliv na samotný tvůrčí proces měl z počátku také sám Tom Clancy, který byl zapojen hlavně do příprav konceptu, příběhu a jádra hry.

Splinter Cell bude obsahovat celkem devět misí plus tréninkový level. Hratelná demoverze by přitom měla zahrnovat právě část onoho tréninku. V závislosti na způsobu hraní by vám měl Splinter Cell poskytnout okolo 15 až 36 hodin akční zábavy.

zdroj: Platoon

korgull

Nejnovější články