Pokud jste si jako my vyzkoušeli demo chystané válečné FPS Turning Point: Fall of Liberty, asi vás nijak nepřekvapí zpráva, že vývojáři se na poslední chvíli honem snaží hru vylepšit a proto si u Codemasters vyprosili ještě měsíční odklad z původně plánovaného února na konec března. Soustředí se konkrétně na chyby v pohybu, zaměřování, chování AI, špatně přeskakujících ukazatelích munice i pěstních soubojích. Doufejme, že nejde jen o poslední zoufalý výkřik před vydáním hry, která se dle dojmů hráčů na různých diskusních fórech z prozatimního dema ukazuje jako katastrofální propadák.
Podobnou obavu ve svých dojmech před pár dny vyjádřilo i IGN, kterému vývojáři předvedli poslední build hry. V něm se např. pořád stává, že po vběhnutí do místnosti si vás nepřátelští vojáci ani nevšimnou a jen tupě zírají na omítku. Kampaň pro jednoho hráče má navíc dle posledních informací zabrat jen okolo šesti-osmi hodin čistého času a to navíc "pro průměrného hráče" (= ve skutečnosti bude nejspíš ještě kratší), což ani při čtyřech obtížnostních úrovních neslibuje příliš dlouhou zábavu. A multiplayer je od začátku koncipován doplňkově a jako takový nabídne jen DM/TDM módy a čtyři mapy.
zdroj: Archiv
Turning Point: Fall of Liberty - London trailer