Důvody posunu Turning Point
zdroj: tisková zpráva

Důvody posunu Turning Point

18. 2. 2008 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Válečná FPS od Codemasters se o měsíc zpozdí: poslední zoufalý výkřik před vydáním nebo záchrana pro hráče?

Pokud jste si jako my vyzkoušeli demo chystané válečné FPS Turning Point: Fall of Liberty, asi vás nijak nepřekvapí zpráva, že vývojáři se na poslední chvíli honem snaží hru vylepšit a proto si u Codemasters vyprosili ještě měsíční odklad z původně plánovaného února na konec března. Soustředí se konkrétně na chyby v pohybu, zaměřování, chování AI, špatně přeskakujících ukazatelích munice i pěstních soubojích. Doufejme, že nejde jen o poslední zoufalý výkřik před vydáním hry, která se dle dojmů hráčů na různých diskusních fórech z prozatimního dema ukazuje jako katastrofální propadák.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Podobnou obavu ve svých dojmech před pár dny vyjádřilo i IGN, kterému vývojáři předvedli poslední build hry. V něm se např. pořád stává, že po vběhnutí do místnosti si vás nepřátelští vojáci ani nevšimnou a jen tupě zírají na omítku. Kampaň pro jednoho hráče má navíc dle posledních informací zabrat jen okolo šesti-osmi hodin čistého času a to navíc "pro průměrného hráče" (= ve skutečnosti bude nejspíš ještě kratší), což ani při čtyřech obtížnostních úrovních neslibuje příliš dlouhou zábavu. A multiplayer je od začátku koncipován doplňkově a jako takový nabídne jen DM/TDM módy a čtyři mapy.

zdroj: Archiv


Turning Point: Fall of Liberty - London trailer

Turning Point: Fall of Liberty vyjde koncem března pro PC, X360 a PS3 (předobjednávka) - více v předchozích článcích.
zdroj: IGN, Gamereactor

levis

Nejnovější články