Top články

• Rain World - recenze

25. 4. 2017 v 19:30 - Recenze Autor: Jan Slavík 0

wwgrainworld-204969-1280x0

Nádherný svět se zasněnou, ale tíživou náladou. Pouť roztomilého zvířátka nebezpečnou krajinou a jeho zoufalá snaha o přežití. Organické prostředí, které na něj reaguje, plné nečekaně komplexních herních prvků. Taková je survival plošinovka Rain World v kostce. I v případě, že už se vám při zaslechnutí slova "survival" zvedá žaludek, neměli byste ji šmahem odsoudit, protože pod nic moc neříkajícím žánrovým vymezením se skrývá hra, jakou jsme už dlouho nehráli. celý článek
  • Dawn of Andromeda

O vesmírné 4X strategii Dawn of Andromeda jsme už nějakou dobu nepsali (konkrétně od Alešova článku z únoru minulého roku), ale našemu mlčení je teď konec. Vývojáři ze studia Grey Wolf nám v tomhle ohledu nedali moc na výběr. Vydali totiž senzačně poetický trailer, který ukazuje, proč se lidé vydávají do nové (nebo snad staré?) galaxie hledat štěstí, jen aby tam nalezli válku. A rovnou jsme se také dozvěděli definitivní termín vydání - hra vyjde už 4. května. celý článek

avatar savicz 25. 4. 2017 v 21:05

Still better Andromeda than Andromeda *15* celý komentář

• Almighty

Kdo by nechtěl být bohem? Máte spoustu speciálních schopností, hromada lidí vás uctívá, jste nezničitelní… jen je tu ten drobný detail, že napřed musíte zemřít strašlivou smrtí. Tak tomu alespoň je v univerzu akční adventury Almighty, ve které se ujmete role nemrtvé, rohaté nadpřirozené bytosti, která běhá po světě, pere se s obrovitými nepřáteli, sbírá vybavení a během toho všeho se snaží posbírat co největší počet věřících. celý článek
  • ctenarskygamesplay_battrlegrounds

Největší herní fenomén posledních týdnů a měsíců? Rozhodně hra PlayerUnknown's Battlegrounds, jejíž early access verzi spustili tvůrci ze studia Bluehole, Inc. na konci března a už za tři dny z prodejů utržili přes 11 milionů dolarů. V polovině dubna pak dosáhli dalšího milníku, kterým je překročení hranice 100 tisíc naráz hrajících lidí na Steamu v jeden moment. Co je to vlastně za hru, že si tak rychle získala přízeň tolika lidí? Pokud už sami PlayerUnknown's Battlegrounds nehrajete, což je dost pravděpodobné, představíme vám hru v dalším čtenářském gamesplayi s Martinem Fialou. celý článek
  • partyhard

Musím říct, že hlavní hrdina/padouch chystané Party Hard 2 je na poměry šílených psychopatů docela mazaný. Lstivost a vychytralost nejsou vlastnosti, které byste čekali od chlapíka, který se kvůli nevyplaceným vánočním bonusům rozhodl vyvraždit firemní párty. Ale právě lišácké umisťování výbušných kanystrů, opatrné plížení a schovávání těl do popelnic povedou k úspěchu, stejně jako zaječí instinkt při zdrhání před policií. Jednu takovou vražednou misi si můžete prohlédnout na prvních záběrech z alfaverze, kterou si rovnou můžete sami stáhnout na této adrese. celý článek
  • Mulaka

Znalost kultury původních obyvatel Ameriky u nás většinou končí s Karlem Mayem nebo Posledním Mohykánem a ve hrách… řekněme, že o Assassin’s Creed III pomlčíme, ano? Navíc, o kmenech mimo území USA a Kanady se ví ještě méně, ale tady už zasahují hry. Konkrétně Mulaka, která vás zavede na sever Mexika, kde žije kmen Tarahumarů, který je známý především pro schopnost jeho členů uběhnout neuvěřitelné vzdálenosti. Že ale v jejich kultuře najdete víc než jen běh, vás přesvědčí právě Mulaka. celý článek
  • mozak

Nudíte se? A chcete pomoci v rekonstrukci neuronů a časem možná i celého lidského (a myšího) mozku? Není nic snadnějšího, než se vydat na tyto stránky a začít hrát Mozak. Jde o program, respektive hru, díky níž se mohou lidé z celého světa pouštět na pole neurovědy, a to jen tím, že jezdí myší po 3D obrázku neuronu. Během toho plníte jednoduché úkoly, soupeříte o to, kdo bude první na žebříčcích a mimo jiné pomáháte s funkční rekonstrukcí nervové soustavy. Tedy, pro začátek jen jednotlivých neuronů, protože je jich pár desítek miliard. celý článek
  • Games TV

Britské studio Big Robot má roboty přímo v názvu, proto možná není překvapením, že jejich nová hra The Signal From Tölva se kolem robotů točí. Konkrétně jde o roboty na tajemné planetě Tölva, jejíž prostředí si v mnohém tyká s kultovní sérií S.T.A.L.K.E.R. I proto se v novém dílu našeho herního pořadu na Tölvu vydáváme, abychom divákům názorně ukázali, v čem se hra Stalkerovi podobá, a v čem je naopak originální. celý článek

avatar kulhy_parici_spici 25. 4. 2017 v 13:43

Představit v rámci dílu průřez tvorby méně známého studia – to je scénář hodný kvalitního pořadu o hrách. Díky Lukáši za podmanivá doporučení! Neplatí to vždy, ale většinou... celý komentář

• shadow of war

Další ze série videí serveru IGN o akčním RPG Middle-Earth: Shadow of Mordor se věnuje výzbroji a výstroji, kterou bude moci Taliona používat. Pokud máte rádi přehrabování se statistikami, kochání se novými věcmi, které se vizuálně projeví i na vašem hrdinovi, nebo „minmaxování“ svého buildu, budete zde jak v sedmém nebi. Talion má celkem šest slotů, v nichž můžete měnit kusy jeho výbavy, čímž celá zábava teprve začíná. celý článek

avatar MalyZeli 25. 4. 2017 v 14:44

Ne ze by me to nejak odrazovalo, ale celkem se mi zamlouval jednoduchy system v Shadow of Mordor, clovek si vylepsoval zbrane pomoci misi, a sbiranim capin, a naky ty extra srandy padaly z nepratel.... celý komentář

• What Remains of Edith Finch

Není to horor! Od oznámení What Remains of Edith Finch dumám nad tím, do jakého žánru vývojáři ze studia Giant Sparrow hru napasovali. Vzhledem k tématu a pohledu z vlastních očí by se nabízel horor, ale podle traileru, který i oznamuje dnešní vydání hry, tohle bude mnohem barvitější, komplexnější příběh. Jen jedno je jisté, budete v něm umírat. Často. celý článek

Novější 1 2 3 4 1823 Starší

Bleskovky

RSS