Proxi bude pravděpodobně hodně zvláštní počin. Půjde totiž o simulaci, jejímž středobodem bude mysl hráče. Nějakým způsobem budete do hry zaznamenávat vlastní vzpomínky, které vytvoří propojenou síť. Hra na základě toho vystaví 3D modely, jakési koule plné vzpomínek, se kterými budete dále interagovat.
Will Wright by rád docílil toho, aby hráči skrz tuto simulaci objevovali sami sebe, třeba se i dozvěděli něco, o čem neměli ani tušení. Těžko se taková věc představuje bez skutečných záběrů ze hry, na které si ještě musíme počkat.
Nicméně jistou podobu nabízí vítězné umělecké video Pavla Nováka (výše) ze zlínského studia Madeo, který se zúčastnil výtvarné soutěže Proxi Art Challenge a spolu s Rebeccou Harrisonovou dostal nejen možnost povečeřet s Willem, ale rovněž šanci podílet se na vývoji hry. Nicméně spolupráce začala až nyní.
„Nebylo lehké sestavit ten správný tým, který by vyhovoval vysokým nárokům Willa Wrighta. Všechno bylo od výhry v procesu, ale reálné práce se rozběhly až teď,“ sdělil Martin Landsberger Pospíšil z Madea webu Czechcrunch.
zdroj: Archiv
Češi jsou na sebe právem hrdí i proto, že budou pracovat po boku dalších zvučných jmen: „Jsme velmi pyšní, že máme možnost se do tohoto unikátního a inovativního projektu zapojit. Kromě špičkových grafiků a vývojářů se totiž na hře Proxi podílí i tým odborníků na neurovědy a NLP, zakladatel Foursquare Dennis Crowley či Andy Hertzfeld, který působil v Applu.“
Proxi by podle oficiálních stránek měla vyjít letos na podzim, přičemž se můžeme jen domnívat, že bude dostupná na telefonech s Androidem a iOS.