Z ptačí perspektivy budete procházet náhodně generované světy buď s Cadencem, hrdinou Crypt of the NecroDancer, anebo se Zeldou či Linkem. Pokud jste některou z těchto her někdy hráli, potkáte mnoho povědomých nepřátel, předmětů i kouzel a zbraní.
Veškeré souboje budou probíhat do 25 chiptunových remixů skladeb z The Legend of Zelda. A jelikož jde o hru rytmickou, musíte se hýbat, útočit a bránit do rytmu. Cadence of Hyrule vyjde exkluzivně na Switchi, kde ho vyvíjí tvůrce Crypt of NecroDancer Ryan Clark.
zdroj: Archiv
Vychází z původně relativně skromného nápadu, kdy pro svou hru chtěl vytvořit krátké DLC s nějakými odkazy na Zeldu, až mu z toho vznikl poměrně velký crossover. Od Nintenda dostal k využití světa a hudby z The Legend of Zelda zelenou.
Japonský vydavatel už v minulosti odkýval spolupráce s jinými velkými firmami, jako je Ubisoft nebo Capcom, jde nicméně o první příležitost, kdy na hře kolaboruje s malým nezávislým vývojářem.
Autorem remixů klasického soundtracku je Danny Baranowsky, který v minulosti složil hudbu třeba pro hardcore skákačku Super Meat Boy nebo pro The Binding of Isaac.
Cadence of Hyrule – Crypt of the NecroDancer Featuring The Legend of Zelda by i se svým dlouhatánským názvem měla vyjít letos v létě.