Plošinovka Cat Story chce hráče zaujmout plynulou hratelností a nativní podporou modifikací
zdroj: tisková zpráva

Plošinovka Cat Story chce hráče zaujmout plynulou hratelností a nativní podporou modifikací

12. 9. 2016 16:59 | Novinky | autor: Honza Konfršt |

Cat Story od studia Lofty se na první pohled tváří jako klasická pixel-artová plošinovka, a jak se dozvíte z popisu na stránce s kickstarterovou kampaní, také o klasickou plošinovku jde - v roli kočky, která s sebou všude vláčí králíka, se pokusíte dostat domů, což by v komplexních úrovních mělo představovat spoustu skákání, běhání, ale i řešení hádanek a také střílení či další druhy kuchání nepřátel.

Tvůrci zmiňují, že se nechali inspirovat tituly Donkey Kong Country, Cave Story i Ori and the Blind Forest a slibují, že hra poběží jako namydlený blesk v 60 fps na PC, Mac i Linux díky tomu, že používají vlastní engine napsaný v C++. Dalším důvodem, proč tvůrci nesáhli po některém z mnoha existujících enginů, ale napsali si vlastní, je podpora modifikaci. Co nejsnadnější tvorbu levelů i skriptů totiž zmiňují jako jednu ze základních vlastností hry - de facto chtějí hru dodělat, pak ji předat do rukou komunity a nechat ji žít svým vlastním životem (a ideálně na hře tímto stylem vydělávat).

Co vás čeká Cat Story konkrétně, přestože z obrázků a z videa je obsah hry poměrně zřejmý, se můžete přesvědčit v demoverzi, kterou tvůrci na KS stránce nabízí. Samozřejmě je tu ale jedna podmínka, aby hra vůbec vznikla a v srpnu 2017 vyšla – tvůrci musí na KS vybrat od zájemců 10 tisíc dolarů. Zatím jsou po nějakých devíti dnech kampaně na necelé tisícovce, což nesvědčí o tom, že by Cat Story nějak zvlášť táhla hráčskou pozornost. Třeba se to však ještě zlomí.

zdroj: Archiv

Nejnovější články