OlliOlli

OlliOlli

Články

V krvavé střílečce Not a Hero rozjíždíte politickou kariéru králíka z budoucnosti

Tvůrci povedené skejťácké arkády OlliOlli připomínají svůj další titul Not a Hero prostřednictvím poněkud ujeté ukázky a zároveň oznamují, že hra vyjde na 7. května pro PC, PS4 a PS Vita. A proč se vůbec o Not a Hero zajímat? Jde o akční plošinovkou, co si v rychlosti rozhodně nezadá právě s OlliOllili. Ke svižné hratelnosti však autoři přidávají něco navíc - značnou dávku násilí a politický podtext. Mottem hry totiž je: Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek. A nemyslí se tím nic menšího než obrovská míra násilí. Účel však světí prostředky a veškeré morbidnosti ve hře páchané míří na vyvrhele společnosti jen proto, abychom pomohli rozjet politickou kariéru fialového králíka z budoucnosti jménem BunnyLord. Kdepak, Not a Hero není ordinérní hra.

Best of 2014: Nejlepší sportovní hra

Nemá cenu si nic nalhávat, kategorie sportovních her nepatří během našeho vyhlašování nejlepších her roku mezi ty nejdynamičtější. Stálice, které se v ní každým rokem objevují, si udržují neoddiskutovatelně vysokou kvalitu a zároveň si vzhledem ke svému každoročnímu vycházení nemohou dovolit zásadně vyniknout – protože čím více inovací přinesou v jednom roce, o to těžší to budou mít v roce následujícím. Při pohledu na minulé vítěze je ale patrné, že čas od času se přesto nějaká ze slavných sérií „utrhne“ a provede vývojový skok, který si zaslouží ocenění.

Nezávislý rozcestník: E3 2013 indie edition

Pokud vás letošní E3, potažmo naše články, dosud baví, mám pro vás dobrou zprávu: i dnešní Nezávislý rozcestník ukazuje směrem k první z letošních dvou velkých herních výstav (Gamescom na konci léta bude rovněž stát za to). Připomíná nadějné nezávislé tituly, a nenápadně tak oslavuje firmu Sony, která vyšla proti proudu vstříc milovníkům nezávislých kusů.
Hodnocení
GAMES.cz
8/10