Ukázka z našeho rozhovoru o UFO: Aftermath
zdroj: tisková zpráva

Ukázka z našeho rozhovoru o UFO: Aftermath

15. 3. 2003 20:20 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Ve spolupráci s brněnským studiem ALTAR interactive jsme vám jako vánoční dárek přinesli plnou verzi logické hry Fish Fillets a pozítří na to navážeme zajímavým rozhovorem se šéfem firmy Martinem Klímou nejen o připravované strategii UFO: Aftermath, ale nahlédneme i do jeho soukromí a jak se dostal k výrobě her.

Jako takový předvoj zde dnes máme několik exkluzivních screenshotů a ukázku ze zmiňovaného interview.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

    Felie: Je pravda, že jednotky nemají prakticky žádnou AI?

    Martin Klíma: Ano, ale to je základní vlastnost našeho systému. Zas a znovu čtu na různých fórech, že UFO: Aftermath bude realtimová strategie. Nic není vzdálenějšího pravdě. Podstatou realtimovosti je to, že na jednom místě nějaké jednotky vyrobím a pak je někam pošlu a nechám je, ať si to tam nějak vyřídí. V naší hře se jednak jednotky nevyrábí a jednak nic sami nevyřídí. Žádný voják nikdy neudělá něco, co od něho hráč nechce. To je fundamentální rozdíl oproti realtimovým hrám, jak je známe... [více v pondělí]
zdroj: Altar

jd

Nejnovější články